1

Onderwerp: Kennieprobleem...

Vanmorgen vol goede moed begonnen. Mix en eieren in de Kennie, daarna kapsel in de oven, helemaal super. Ach gelijk nog maar even een volgend kapsel. Zou toch moeten lukken, twee keer een beslagje mixen (wel 2 keer met 9 eieren...), maar helaas, halverwege hield Kennie het voor gezien. Hij ging wat langzamer, maakte een vreemd geluid.... En toen draaide hij nog wel intern, maar de bolklopper bleef mooi stil.... Gelukkig de handmixer nog bij de hand (tjonge wat was ik blij met mijn Kennie) en een keurig kapsel in de oven. Die nu behoorlijk stinkt, want in eens het blik overstroomd (een duidelijk oepsmoment).

Iemand een idee voor mijn Kennie? Of is hij gewoon afgeschreven? (zou toch nog niet moeten kunnen, net anderhalf jaar oud of zo)

Enjoy!

2

Re: Kennieprobleem...

Jeetje wat een pech zeg....

Ik zou zeggen...bellen met Kenwood. Fabrieksgarantie is toch twee jaar??

Volg je hart...want dat klopt!

3

Ik maak regelmatig een aantal kapsels achter elkaar in m'n kennie en geen problemen. Dus niet helemaal goed. Ik zal idd ook even bellen met kenwood. Dit vind ik wel erg snel.

Succes

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

4

Welke is het van Kenwood? de 264 heb ik tot 3 maal een slechte ervaring mee gehad.In 9 mnd 3 maal een nieuwe gekregen

Veel taart plezier

5

mijne was ook binnen 2 jaar 3x kapot gegaan waarvan 2 x met dit probleem. heb uiteindelijk mijn geld terug gekregen en een nieuwe zwaardere (lees duurdere) kennie gekocht. nu gaat alles prima. ik had een km 262 en nu een Kennie chef premmier waar ik nu heel tevreden over ben. maakt minder geluid (nog wel aardig wat hoor, maar minder als de km 262) en mijn mix word toch nog luchtiger als hiervoor. kan zelfs biscuitbeslag van 10 eieren op zijn kop houden zonder dat het er uit loopt.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

ik heb dit al eens eerder gehoord, van die stilstaande mixers; idd ook van de 264 zoals ik me herinner....

Of heb jij een andere uitvoering? Ik zou als ik jou was idd Kenwood bellen: 076-523360

Groetjes, Dorothea.

7 Laatst bewerkt door rosajati (23-08-2010 12:24)

Hier net als bij Kwebbeltje een 262...

Dot dank je wel voor het nummer (scheelt weer zoeken), ga gelijk even bellen....

Toch even opzoeken... mist aan het eind nog een nul.

Gelijk de bon opgezocht, hij is toch al iets ouder dan ik dacht. In november heb ik hem alweer twee jaar, dus nog net in garantietijd.
Ik sta in de wacht op dit moment, wordt vervolgd dus!

Enjoy!

8

mijn 264 is op dit moment in de reparatie/onderhoud bij Kenwood, omdat hij wel erg warm werd na een middag biscuit en botercreme, ik heb de uitleg gekregen, dat de prospero serie goed is voor een gewoon huishouden, die veel verschillende dingen gebruikt en dus ook wel eens een taart bakt, maar dat voor ons soort taartmutsen de chef en major series beter geschikt zijn. In het begin bakte ik ong 3 taarten /mnd en daar is de prospero ideaal voor, ben dus nu ook aan het kijken voor een major, ondertussen is mijn 264 al 5wk weg en wachtend op een nieuwe motor (wordt in dec 2jr en onderhoud/reparatie valt ook onder garantie, dus dan maar zo voordat hij echt kapot zou zijn).

Groetjes, Dorothea.

9

Hier toch niet zo'n heel heftig gebruik hoor. Afgelopen jaar zat ik op zo'n 50 taarten, dus een stukje middenmoot denk ik dan. Toevallig deze week een beetje drukker, maar normaal wordt hij hooguit eens per week gebruikt, dat zou een machine toch moeten kunnen?

Inmiddels de mevrouw gesproken, moet hem opsturen en dan kost het 3 a 4 weken.... Staat op de site een pick-up service... Helaas pindakaas, moet hem zelf opsturen... Toch raar?

Enjoy!

10 Laatst bewerkt door Dot (23-08-2010 12:43)

pick up geldt voor chef en major serie...
ik had de mijne bij Scheer &F gekocht en dus ook daar teruggebracht, zij hebben hem toen doorgestuurd naar dat bedrijf waar je gebeld hebt.

Groetjes, Dorothea.

11

[move]---> bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

12

idd het bedrijf waar je hem gekocht hebt moet hem eigenlijk gewoon kosteloos versturen voor je. jij hebt het bij hun gekocht en je doet dus eigenlijk zaken met hun en niet met kenwood zelf.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.