Re: hier kan ik zo kwaad om worden...
ben nu heel verdrietig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hier kan ik zo kwaad om worden...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ben nu heel verdrietig
Weet je wat ik nou eigenlijk niet begrijp ..... waarom moet er zo geheimzinnig gedaan worden over zo'n simpele tip. Feitelijk hadden Joyce84 en Bommeltje hier ook al op toegespeeld en daarnaast is dit nou geen info die iemand de kop kan kosten.
Als alle tips die door een ander gegeven zijn niet hier op 't forum mogen komen, kunnen we de tent wel sluiten volgens mij. Veel van mijn kennis heb ik op workshops vernomen of op dit forum gelezen. Jammer dat er op deze manier tegenaan gekeken wordt. Volgens mij is dit forum destijds toch echt opgezet om met gelijkgezinden informatie uit te wisselen. Als we zo geheimzinnig gaan doen gaan we mijns inziens toch een beetje de verkeerde kant op.Enne ... tuurlijk kun je dit opvatten als kritische noot, maar ik bedoel dit meer als vraag. Misschien zit er een reden achter, maar op dit moment begrijp ik 't gewoon niet.
Helemaal mee eens, durfde dit alleen niet zo neer te zetten
ben nu heel verdrietig
niet doen hoor!!!!! Ik bedoel 't natuurlijk helemaal niet persoonlijk, maar 't is wel de tendens die ik de laatste tijd wel vaker signaleer. Dus vandaar dat ik 'm toch maar in de groep gooi!
Bommeltje had er ook een oplossing op het forum gezet hoor.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=83778
Zoekfuncties kunnen handig zijn....
Wellicht dat ik daarom de geheimzinnigheid juist helemaal niet kan plaatsen.
Enne ... ik was niet op zoek en heb dus ook niet gezocht met de zoekfunctie
Ik heb ook gereageerd om hetzelfde feit....
Ik heb heel veel vragen gesteld op fit forum en ALLES op/van dit forum geleerd.
Wat mij destijds ergerde was het feit dat ik vaak van dezelfde persoon een privé-mailtje kreeg met de boodschap dat zij mij wel wilde/kon helpen, maar dan moest ik een workshop komen volgen....
Informatie delen is niet alleen prettig, maar ook essentieel om het forum te laten voortbestaan.
Ik ben (nog altijd!) heel erg blij met dit forum en met alle leden die belangeloos helpen als er een vraag of probleem is!
Van iemand helpen zal een workshop echt niet leeglopen......
Jeetje, 27 reacties en nog altijd geen oplossing genoemd terwijl die er wel blijkt te zijn....
Tssssssssss, waar zijn we nou toch mee bezig?
(En die link maakt echt niks duidelijker over verkleuren )
tja, ik vind jullie allemaal even lief en aardig en dat weten jullie ook, maar ik zit hier nu precies tussen in. lekker is dat zeg. ik kan nu toch geen kant meer op? zit helemaal stuk hier thuis...
Wat mij destijds ergerde was het feit dat ik vaak van dezelfde persoon een privé-mailtje kreeg met de boodschap dat zij mij wel wilde/kon helpen, maar dan moest ik een workshop komen volgen....![]()
![]()
Informatie delen is niet alleen prettig, maar ook essentieel om het forum te laten voortbestaan.
Ik ben (nog altijd!) heel erg blij met dit forum en met alle leden die belangeloos helpen als er een vraag of probleem is!
tja, ik vind jullie allemaal even lief en aardig en dat weten jullie ook, maar ik zit hier nu precies tussen in. lekker is dat zeg. ik kan nu toch geen kant meer op? zit helemaal stuk hier thuis...
Da's natuurlijk niet de bedoeling hè meid!
Volgens mij ben jij nu ook niet meer degene die 'lastig' doet, hoor.
'niet in de zon leggen' is natuurlijk geen tip, dat snappen we hier allemaal ook wel...
Madhuri, zeg gewoon welke kleurstof jij gebruikt! Maak je een heleboel mensen blij mee, en weet je: da's echt een lekker gevoel!
He Brenda, het was niet naar jou bedoeld, echt niet. Kom op! Ik kon alleen niet eerder reageren omdat ik zojuist mijn buuvje op bezoek kreeg!
Kop op!
kwebbeltje schreef:tja, ik vind jullie allemaal even lief en aardig en dat weten jullie ook, maar ik zit hier nu precies tussen in. lekker is dat zeg. ik kan nu toch geen kant meer op? zit helemaal stuk hier thuis...
Volgens mij ben jij nu ook niet meer degene die 'lastig' doet, hoor.'niet in de zon leggen' is natuurlijk geen tip, dat snappen we hier allemaal ook wel...
Madhuri, zeg gewoon welke kleurstof jij gebruikt! Maak je een heleboel mensen blij mee, en weet je: da's echt een lekker gevoel!
Niet in de zon leggen is wel een tip.
Wat mij destijds ergerde was het feit dat ik vaak van dezelfde persoon een privé-mailtje kreeg met de boodschap dat zij mij wel wilde/kon helpen, maar dan moest ik een workshop komen volgen....![]()
![]()
dank je wel Annelies enne moest niet hoor
Cakes by Petra schreef:kwebbeltje schreef:tja, ik vind jullie allemaal even lief en aardig en dat weten jullie ook, maar ik zit hier nu precies tussen in. lekker is dat zeg. ik kan nu toch geen kant meer op? zit helemaal stuk hier thuis...
Volgens mij ben jij nu ook niet meer degene die 'lastig' doet, hoor.'niet in de zon leggen' is natuurlijk geen tip, dat snappen we hier allemaal ook wel...
Madhuri, zeg gewoon welke kleurstof jij gebruikt! Maak je een heleboel mensen blij mee, en weet je: da's echt een lekker gevoel!Niet in de zon leggen is wel een tip en jammer dat het allemaal zo maar weer moet gaan een discussie.....
en welke kleur ik gebruik kunnen jullie toch in mijn webshop zien daar staan alle materialen bloot ...
en logisch wil wel helpen maar als het altijd zo een heisa moet worden om eerst les te komen volgen bij mij en dan krijg je het.....
heel erg jammer hoor.
Ik wil verder geen olie op t vuur gooien, maar als t zo makkelijk te zien is in je webshop waarom niet gewoon t antwoord hier neer zetten.. ipv een mailtje?
Brenda, voel je niet schuldig hoor! Jij hebt toch alleen maar een vraag gesteld?
Ach lieffie......!!!! Heeft helemaal niets met jou te maken!!!!
Jij staat ALTIJD met raad en daad voor iedereen klaar (net zoals de meeste anderen, gelukkig) en daar zijn we voor; om elkaar te helpen...
madhuri schreef:Cakes by Petra schreef:Da's natuurlijk niet de bedoeling hè meid!
Madhuri, zeg gewoon welke kleurstof jij gebruikt! Maak je een heleboel mensen blij mee, en weet je: da's echt een lekker gevoel!Niet in de zon leggen is wel een tip en jammer dat het allemaal zo maar weer moet gaan een discussie.....
en welke kleur ik gebruik kunnen jullie toch in mijn webshop zien daar staan alle materialen bloot ...
en logisch wil wel helpen maar als het altijd zo een heisa moet worden om eerst les te komen volgen bij mij en dan krijg je het.....
heel erg jammer hoor.
Ik wil verder geen olie op t vuur gooien, maar als t zo makkelijk te zien is in je webshop waarom niet gewoon t antwoord hier neer zetten.. ipv een mailtje?
Brenda, voel je niet schuldig hoor! Jij hebt toch alleen maar een vraag gesteld?
ik kreeg een persoonlijke mail is dit antwoordt genoeg...
Niet in de zon leggen is wel een tip en jammer dat het allemaal zo maar weer moet gaan een discussie.....
Jammer inderdaad dat het allemaal zo moet gaan. Dat is feitelijk precies 't punt wat ik wil maken. Want als 't allemaal zo open is, waarom dan die geheimzinnigheid?
Deze opmerking kan ik eigenlijk niet zo plaatsen? Het lijkt alsof je hiermee wilt zeggen dat je best wilt helpen, maar dat ze dan wel eerst les bij je moeten komen volgen. Dat is mijns inziens een vreemde insteek, maar wie weet begrijp ik je wel helemaal verkeerd????
Sorry Brenda, komt door mij.
Ach meid .... dat was natuurlijk helemaal niet mijn bedoeling. Zoals Annelies al aangaf ben jij juist iemand die mega veel info deelt. Wat mij betreft zit je hier dan ook niet tussen.
Dusss ... ga je niet rot zitten voelen, dat heb je op zeker niet verdiend!
Dikke knuf, Jac
Weet je, niemand verplicht je (je in het algemeen, niet Madhuri persoonlijk!) al je 'geheimen' en tips op het forum prijs te geven. Máár: maak er dan ook geen zinspelingen op door te zeggen "ik heb je gemaild". Daarmee lok je alleen maar dit soort reacties uit.
Er wordt enorm onderling gemaild, en dat is ook heus niet erg, maar ik verbaas me elke keer weer over zo'n berichtje: "ik heb je gemaild", "you've got mail" etc. etc. Niet doen, dat scheelt een hoop irritatie (in ieder geval alvast bij ondergetekende
)
nou, tranen zijn hier gedroogd... adem in.... adem uit..... pffffffffffffffffff
ben naar de keuken om een bruidstaart voor te bereiden....
Weet je, niemand verplicht je (je in het algemeen, niet Madhuri persoonlijk!) al je 'geheimen' en tips op het forum prijs te geven. Máár: maak er dan ook geen zinspelingen op door te zeggen "ik heb je gemaild". Daarmee lok je alleen maar dit soort reacties uit.
Er wordt enorm onderling gemaild, en dat is ook heus niet erg, maar ik verbaas me elke keer weer over zo'n berichtje: "ik heb je gemaild", "you've got mail" etc. etc. Niet doen, dat scheelt een hoop irritatie
(in ieder geval alvast bij ondergetekende
)
Amen
Marianne schreef:Weet je, niemand verplicht je (je in het algemeen, niet Madhuri persoonlijk!) al je 'geheimen' en tips op het forum prijs te geven. Máár: maak er dan ook geen zinspelingen op door te zeggen "ik heb je gemaild". Daarmee lok je alleen maar dit soort reacties uit.
Er wordt enorm onderling gemaild, en dat is ook heus niet erg, maar ik verbaas me elke keer weer over zo'n berichtje: "ik heb je gemaild", "you've got mail" etc. etc. Niet doen, dat scheelt een hoop irritatie
(in ieder geval alvast bij ondergetekende
)
Amen
Wat een spreker is die vrouw
Nou mag ik dan nog even tussendoor melden dat ik het snap dat jij (Kwebbeltje) het enorm zonde van je roosje en tijd vind dat ze verkleurd is, maar ik het ondanks het verkleuren een mooie kleur en hele mooie roos is
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » hier kan ik zo kwaad om worden...