1 Laatst bewerkt door MirKool (22-08-2010 22:26)

Onderwerp: Mijn regenboog probeersel...

.... samen met mijn nichtje Fleur (bijna 15) hebben we ons er aan gewaagd... Was echt grappig om te doen.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IKMTL6ZP-G.jpg

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

2

Re: Mijn regenboog probeersel...

ooo dat ziet er zo vrolijk en lekker uit ,,,ik kom gewoon op de koffie :lol:  ;)

3

hahahaha.... altijd welkom hoor, maar de kans is groter dat ik jou kant op kom  ;-)

Gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

4

up   ;)

5

ik vind hem leuk!! Goed gelukt ook!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

6

Grappige is dat in de oven de kleuren idd veel harder worden, want dit waren de mixen voor ze in de oven gingen:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-R6GL4SK4-G.jpg

Gr, Miriam

7

leuk.
Mooie kleuren.
Ik heb pas een roze biscuit gemaakt. Die was voor hij de oven inging ook lichtroze. Toen hij eruit kwam lekker knalroze.

Groetjes Gerien

8

zo leuk! En dat doe je gewoon met de kleurstoffen van wilton?

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

9

wat leuk zeg !!!!
wat een idee ! ga gelijk proberen vanavond

10

Wat leuk zeg!!  :Y
Ga het denk ik, ook eens keer proberen :)

11 Laatst bewerkt door MirKool (24-08-2010 12:07)

Is idd (in mijn geval) met wilton kleuren en ook met american colors... En was echt heel grappig om te doen.
Heb goed naar de uitleg van Danielle gekeken ;-)

Het is een klein beetje toveren.... gaat als pastels de oven in en komt als schreeuwende kleuren uit de oven  ;)

gr, Miriam