Onderwerp: zijn deze koekjesuitstekers in NL te krijgen
Hallo allemaal
Ik heb al flink gegoogled, maar heb het nog niet gevonden.
Weet iemand of deze koekjesuitstekers ergens in NL te krijgen zijn?
Alvast bedankt voor het meedenken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » zijn deze koekjesuitstekers in NL te krijgen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo allemaal
Ik heb al flink gegoogled, maar heb het nog niet gevonden.
Weet iemand of deze koekjesuitstekers ergens in NL te krijgen zijn?
Alvast bedankt voor het meedenken.
géén idee, maar leuk zijn ze wel!
Maar wellicht kan je zelf met een mesje wat snijden in het uitgestoken deeg, zodat je hetzelfde resultaat krijg...
Ja dat vind ik ook! Vandaar de vraag.
xenos !!!
wat zouden we toch moeten zonder de Xenos hé....
zijn ze wel van kunststof !!
maar ook met de uitsparing om aan de beker te hangen, want dat vind ik dus juist de gein van deze uitstekers.
Ik heb ze idd ook laatst bij de xenos gehaald, er zitten hartjes en sterretjes in een pak.
Groetjes, Katja
Inderdaad, 3 sterretjes (dezelfde) en 3 hartjes (dezelfde). Vast bedacht door een man, want ze hadden er beter 6 verschillende vormpjes van kunnen maken. Je gebruikt zo'n uitsteker toch maar eens tegelijk.
Ze zijn leuk!
Bij deze uitstekers zijn er 4 verschillende en er is ook nog een kerstvariant. Sorry, we hebben het duidelijk over verschillende uitstekers.
Principe is hetzelfde, maar alleen sterretjes en hartjes gezien. Hou me ook aanbevolen voor de set van de foto!
Tijdens googlen ook gevonden vierkante vormpjes met uitsparing in de vorm van hartje, kerstboom etc. Ook erg apart. Zie op:
http://www.notcot.org/post/20144/
Wat een leuk idee! Maar ik denk ook dat het toch wel te doen moet zijn om er zelf een stukje uit te snijden?
Ga ik onthouden!
Deze uitstekers zijn van een Duitse firma, Birkmann. Als je kijkt op www.birkmann.de onder produkte, ausstechforme en dan V.I.P. - Very Important Platzchen dan vind je ze. Ik heb er al diverse van. Vooral de engelenvleugeltjes en de hazenoren vind ik erg leuk.
Ze zijn te bestellen via webshops zoals bv www.shopwahl.de
ADolhin.. wat is de duitse term voor koekjes uitsteker?
ADolhin.. wat is de duitse term voor koekjes uitsteker?
ausstechformen dacht ik
ze zijn wel errug leuk!! maar eens even in m'n achterhoofd houden. leuk voor kerst en dergelijke
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » zijn deze koekjesuitstekers in NL te krijgen