1

Onderwerp: Rosa zwemt met dolfijnen en aardbeientaartje

Voor vriendinnetje Rosa een dolfijnentaart. Ik zat er nog niet echt lekker in, dus malletjes en gescheurde marsepein  :s
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RHPOGLBM.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZMTLWFQB.jpg

En voor de buren een bedankje dat ze op de vissen en het huis hadden gepast.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SRYL64AD.jpg

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

2

Re: Rosa zwemt met dolfijnen en aardbeientaartje

das zonde..heb ik ook wel eens hoor,maar ik vind m wel erg leuk eruit zien..ben gek op dolfijnen :)

3

Heel erg leuk allebei, hoop ooit dit ook te kunnen...

4

Je aardbeientaartje is schattig! Het dolfijnentaartje mag er ook zijn hoor!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

5

hele leuke taarten weer vooral de aarbeientaart; heb je de dolfijen geboetseerd of is het een mal?

6

ladybug schreef:

hele leuke taarten weer vooral de aarbeientaart; heb je de dolfijen geboetseerd of is het een mal?

Dank je wel! Het is gewoon geboetseerd, en het valt reuze mee  ;)

Groetjes, Rianne

7

Ik vind beide taarten heel mooi! De laatste keer had ik ook dat ik kleine scheurtjes kreeg op de rand van de taart.

Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd had gedaan? Eerlijk gezegd had ik dus geen idee waardoor dit ontstond. :s

8

schattig!
mag ik de aardbei opslaan ter inspiratie?

groet Franka

~~~een beetje raar is zo gek nog niet~~~

P@ul@ schreef:

Ik vind beide taarten heel mooi! De laatste keer had ik ook dat ik kleine scheurtjes kreeg op de rand van de taart.

Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd had gedaan? Eerlijk gezegd had ik dus geen idee waardoor dit ontstond. :s

:lol: Misschien scheurtjes maar je taarten blijven prachtig!!!

En als iemand op de bovende vraag het antwoord heeft dan zou ik dat ook graag willen weten. Ik heb namelijk ook erg vaak van die scheurtjes in de marsepein

10

Madame Gâteau schreef:
P@ul@ schreef:

En als iemand op de bovende vraag het antwoord heeft dan zou ik dat ook graag willen weten. Ik heb namelijk ook erg vaak van die scheurtjes in de marsepein

Tja, ik heb wel een antwoord, denk ik. In dit geval had ik gemarmerd, en dat kneed je dus minder door dan normaal. Daarnaast heb ik het meer bij marsepein die niet van Zeelandia is, en grover lijkt. Je kunt ook nog te dun uitrollen, te heftig naar beneden wrijven tijdens het bekleden, te erg smootheren, nou ja, er zijn dus heeel veeeel oorzaken te noemen.  ;)

Groetjes, Rianne

taartdoos schreef:
Madame Gâteau schreef:
P@ul@ schreef:

Tja, ik heb wel een antwoord, denk ik. In dit geval had ik gemarmerd, en dat kneed je dus minder door dan normaal. Daarnaast heb ik het meer bij marsepein die niet van Zeelandia is, en grover lijkt. Je kunt ook nog te dun uitrollen, te heftig naar beneden wrijven tijdens het bekleden, te erg smootheren, nou ja, er zijn dus heeel veeeel oorzaken te noemen.  ;)

Dank je wel voor je antwoord :Y

12

Prachtige taarten!

Vooral die aardbeientaart. TOP.