1

Onderwerp: Ik zit in dubio mbt glans: help me :)

Hallo voor onze buurtjes maak ik binnenkort 3 taartjes voor hun bruiloft. Hun wens was parelmoer glans gecombineerd met paars. Nu heb ik eerder wel eens de pearl lustre spray van pme gebruikt en dit gaf een mooi effect.

Nu heb ik van Anja hier ook van het forum een pump brush gekregen, super lief. En ik heb de magic sparkles van sk gekocht via de webshop.

Ik dacht dan kan ik de taarten hier een mooie glans mee geven. Alleen nu kwam mijn zusje en die vond dat niet zo geschikt voor bruidstaarten omdat ze het meer glitter vond voor kindertaarten.

Nu ben ik een beetje onzeker en weet ik het niet meer. Beetje vervelend is dat ik onlangs al 2 bestellingen bij de shop heb gedaan en dat ik dan nog een aparte bestelling zou moeten doen alleen voor de spray.

Wat vinden jullie het meest geschiktL parelmoer spray of magic sparkles. (ondergrond is witte marsepein)

Alvast bedankt,

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

2

Re: Ik zit in dubio mbt glans: help me :)

Hallo Pauline,

Ik zou persoonlijk voor de parelmoer spray gaan en niet voor de sparkles. Maar wie weet staat het wel harstikke mooi, anders probeer je eerst een klein stukje marsepein met de sparkles voordat je het meteen op de taart gaat doen. Dan kun je in ieder geval zien wat je er zelf van vind.

Veel succes.

Groetjes Britt

3

Dank je britt. Dat is het nou net: ik weet het zelf niet.  :rolleyes: Heb al een stukje gedust met de magic sparkles en het is inderdaad wel glitter achtig. Weer heel anders dan de paremoer.

Iemand anders nog suggesties/tips?

4

up :)

5

Ik zelf gebruik zelf glitters in een dustkwast.
Dit geeft een heel mooi effect en kan er veel meer mee doen dan de spray.
De spray kan hier gewoon niet tegen op en kost gewoon in vergelijking met glitters meer

Patricia

the things  that make me different
are the things that make me

6

Voor parelmoerglans op een bruidstaart zou ik voor de spuitbus gaan.

Groet, Jolanda

7

Ik vind de magic sparkles niet echt parelmoer eigenlijk :/

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

8

Ok ik ben overtuigd, ga toch maar voor de spray :) Die glitters gebruik ik dan voor mooie andere taarten.

Dat wordt toch weer een ritje naar Wormer dan :)