1

Onderwerp: Whoopie!!

Eens even iets anders dan cc's of koekjes... en lekker!!

Ze zien er niet erg spectaculair uit maar iedereen die ze tot nu toe heeft geprobeerd is er helemaal gek op! hihi :D

http://www.mycakes.nl/images/Recepten/r35.png

Hoe ik ze gemaakt heb staat op mijn site..  ;)

Al mijn taarten, cupcakes, koekjes en recepten kun je vinden op www.mycakes.nl

2

Re: Whoopie!!

Hmm ze zien er heerlijk uit  :9

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Die zien er heerlijk uit :Y  Ik heb het boek whoopie gekocht en kan niet wachten om ze een keer te maken. Was de vulling te zoet of juist goed?

Be in love with what you have

4

iets wat hééééééul lekker is hoeft er toch niet altijd spectaculair uit te zien?? Ik vind ze overigens er heel lekker uitzien!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

5

lekker is ook goed toch.
Even op je site kijken.
Lijkt me leuk te proberen.

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

6

Ik vind ze er heeerlijk uit zien! Ik hoor mijn kindjes al weer door de babyfoon, dus ik moet weer aan de slag, maar het liefst zou ik ze meteen gaan maken!

prettygem schreef:

Die zien er heerlijk uit :Y  Ik heb het boek whoopie gekocht en kan niet wachten om ze een keer te maken. Was de vulling te zoet of juist goed?

Is dat het boek Making Whoopies van Nancy Griffin? (ff opgezocht...zoooo fijn, dat internet!!)

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

7

Volgens mij staat er trouwens een klein foutje in het recept op je site:

"Meng met de mixer de suiker en de basterd suiker tot het luchtig is. "
Ik neem aan dat je boter en basterdsuiker bedoeld?

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

8

hé dat lijkt me best lekker...
mooie site trouwens !
kunnen we doen dat jij mijn link op jouwn site zet en ik jouwn link ?
ik ben ff vergeten hoe dat nou heet...stom he, dat heb ik dus soms, zo'n heel simpel woord dat je even vergeten bent...

INACTIEF

9

Wendyke schreef:

Ik vind ze er heeerlijk uit zien! Ik hoor mijn kindjes al weer door de babyfoon, dus ik moet weer aan de slag, maar het liefst zou ik ze meteen gaan maken!

prettygem schreef:

Is dat het boek Making Whoopies van Nancy Griffin? (ff opgezocht...zoooo fijn, dat internet!!)

Ik vond de vulling precies goed, wel erg machtig maar heel erg lekker  :D

Het recept komt uit het boek "whoopie pies" van Sarah Billingsley en Amy Treadwell. Heb het recept alleen een beetje aangepast naar nederlandse ingrediënten en hoeveelheden.

Wendyke schreef:

Volgens mij staat er trouwens een klein foutje in het recept op je site:

"Meng met de mixer de suiker en de basterd suiker tot het luchtig is. "
Ik neem aan dat je boter en basterdsuiker bedoeld?

BIG OEPS!  :o  maar is veranderd thanks!

10

Ik heb even gekeken op jouw site, snij je ze door of leg je er gewoon 2 op elkaar?
Ze zien er erg leuk uit, zocht nog iets leuks om te maken voor een vriendin dus ik denk dat het dit gaat worden.

Geniet van elke dag alsof het de laatste is!
Groetjes van Mierzoet.

11

En cream cheese? Gewoon gekocht bij de supermarkt? Ken het eigenlijk niet dus wat is dat?

Geniet van elke dag alsof het de laatste is!
Groetjes van Mierzoet.

12

Ik heb deze boek , "whoopie pies" van Sarah Billingsley en Amy Treadwell......ik ga ze ook binnenkort proberen.

Be in love with what you have

13

Mierzoet schreef:

Ik heb even gekeken op jouw site, snij je ze door of leg je er gewoon 2 op elkaar?
Ze zien er erg leuk uit, zocht nog iets leuks om te maken voor een vriendin dus ik denk dat het dit gaat worden.

Ik leg er 2 op elkaar.
Uit het recept haal je ongeveer 50 "whoopies" en dat worden dan dus 25 "whoopie pies".

Cream cheese is eigenlijk gewoon room kaas heb het alleen zo ontzettend vaak in het engels gelezen dat ik zelf ook altijd het engels gebruik.

Ik haal het gewoon bij de supermarkt, kleine pakjes van 100 gram mon chou (van campina geloof ik) je kan het vinden bij de gewone kaas. bij ons staan ook een soort kuipjes van het zelfde merk en die zou speciaal voor bakken zijn maar heb deze nog nooit gebruikt.
Gewoon de pakjes werkt prima!

14

geweldig  leuk zien ze eruit , dank je wel voor het recept .
ze lijken me zeker erg lekker , ik zit al enige tijd te knoeien en stoeien met het macaron recept en die dingen lukken tot nu toe nooit , dit lijk me veel makkelijker en lekkerder.

groetjes brigitta

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

15

jammie de bammie !!

maare hoe kom je aan dat boek, kan het op internet niet vinden, althans niet op nederlandse sites...
ben namelijk erg benieuwd naar de andere varianten !

tot taarts,
celessie

16 Laatst bewerkt door studio 32 (22-08-2010 21:57)

celessie schreef:

jammie de bammie !!

maare hoe kom je aan dat boek, kan het op internet niet vinden, althans niet op nederlandse sites...
ben namelijk erg benieuwd naar de andere varianten !

Via bol.com kan je het bestellen maar het is wel een Engels boek.
Alles dus Engels geschreven en hoeveelheden enz zijn ook allemaal anders (cups enz.).

17

Ziet er heerlijk uit  :Y
Ik vrees dat ik morgen de ingrediënten bij elkaar 'moet' zoeken om ook Whoopie Pies te maken  :lol:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

18

Oh ze zijn leuk!  :9

'jouw' Whoopie pies-boek toevallig vorige week gekregen, ben nog aan het uitvogelen welke ik het eerste ga uitproberen, zoveel keuzes...

A cake a day, keeps the doctor a way (if only that would be true)

19

ziet er inderdaad superleuk uit. heb het recept van op je site afgedrukt. ik ga ze zeer een keer proberen

Facebook fanpagina: Julie's Taarten

20

ik heb ze vandaag ook gemaakt , de vulling vind ik zelf een beetje te zoet .

maar lekker zijn ze wel .

groetjes brigitta
mijn blog:  http://thehighteastamper.blogspot.com/

Superleuk!
Ik vraag het boek voor mijn verjaardag, dus kan volgende maand hopelijk aan de slag (en anders maar kopen van de verjaardags centen :P)

Het ziet er zo lekker uit!

Groetjes Laura
Mijn site/blog: www.laurasbakery.nl

22

ik heb de "cake"ook net gebakken, morgen de vulling en dan proeven maar. ben benieuwd!

23

ik heb de "cake"ook net gebakken, morgen de vulling en dan proeven maar. ben benieuwd!

24

OMG, het water loopt me in de mond! Alleen da náám al, hoe verzinnen ze het :lol:!
Ik ga ze zéker eens proberen!

Groetjes, Jose

25

Wel, ik heb vandaag de Whoopies gemaakt en ze zijn heerlijk!!!
Ga ze zeker nog eens maken en ook ideale traktatie.