1

Onderwerp: Ervaringen met bestellen in een webshop

De titel zegt het eigenlijk al.
Ik weet alleen niet of ik in deze rubriek goed sta maar dat merk ik dan vanzelf.
Mijn vraag is hoe de ervaringen van jullie zijn met het bestellen in verschillende webshops. Over bv de levering verzendkosten enz.
Ik wil spullen gaan bestellen maar weet niet welke webshop ik daar het beste voor kan nemen. (kan niet kiezen)
Graag jullie ervaringen (positief of negatief).
Alvast bedankt.

2

Re: Ervaringen met bestellen in een webshop

Ik ben vol lof over de webshop van De Leukste taarten! Heel vriendelijk, super snelle levering (zelfs naar België) én de verzendingskosten zijn lager dan bestellen in België zelf. Top hoor  :thumb:

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Ik heb nog nooit ergens negatieve ervaringen gehad, qua prijs zit er ook niet veel verschil tussen de vele webshops en de leukste taarten webshop heeft gewoon een zeer uitgebreid assortiment en goede service, dus ik zou gewoon hier bestellen !!!

4

In principe is de rubriek wel goed, maar het is hier niet de bedoeling dat we een topic hebben met vergelijkingen van verschillende webshops. Dat is niet handig op het forum van DeLeuksteTaarten.nl :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Ik heb een besluit genomen en een bestelling geplaatst.
Nu afwachten. Ben benieuwd.

6

ik wil toch nog even vermelden dat ik mijn bestelling super snel binnen heb gekregen. Zondagavond besteld en vandaag geleverd.
Super!! Dank je wel Deleukstetaarten!!!!!!

7

Hier nog één!! Super service van deleukstetaarten!

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

8

Ik heb hele goede ervaringen met verschillende webshops, waaronder de leukste taarten webwinkel. Het is afhankelijk of iets op voorraad is waar ik bestel en niet iedere webwinkel heeft hetzelfde assortiment. Succes met bestellen!!