1

Onderwerp: Help! Is mijn glucose nog goed?

Ik wilde chocolate leather maken maar m'n glucose ziet er gek uit... Ik heb het laatst overgegoten in een ander potje omdat de verpakking beschadigd was, en nu is het heel gek geworden.  Onderin is het nog normaal, maar in het midden is het dik en niet meer doorzichtig en bovenop ligt een wit laagje...?!  :s  Het heeft iets weg van honing die versuikerd is...? Zou het nog te gebruiken zijn? Volgens de verpakking is het nog zeker een jaar goed...

Alvast bedankt!!!  :)

2

Re: Help! Is mijn glucose nog goed?

Iemand...?

3

VOlgens mij kan glucose bijna niet vergaan, omdat er zoveel suiker door zit. Dat werkt als conserveermiddel. MIsschien als je het flesje au bain marie opwarmt en dan laat afkoelen, dat het weer normaal wordt?

Groetjes van Bianca

4

was je nieuwe potje superschoon? Als dat zo is, moet het kunnen en is het waarschijnlijk idd versuikerd. Even verwarmen en dan moet het weer oplossen (Werkt iig bij zelfgemaakte) Als verwarmen niet helpt is het waarschijnlijk toch wat anders en dan zou ik het niet meer gebruiken.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

5

Ik heb het verwarmd en inderdaad zag het er meteen al beter uit. Dus ik heb het maar gebruikt...
Bedankt!  :thumb: