Onderwerp: De eerste teamvergadering van het schooljaar gaan we...
even bijkletsen. Dit taartje was voor mijn collega's, besteld door een collega, voor bij de koffie.

Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De eerste teamvergadering van het schooljaar gaan we...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
even bijkletsen. Dit taartje was voor mijn collega's, besteld door een collega, voor bij de koffie.

Leuk, mooi, lekker vrolijk!
Blijft leuk hè, Blond! Weer superstrak en leuk plaatje!
mooi geworden.
leuk! wat een mooiert is het weer....
Leuk!
ik blijf ze mooi vinden van blond..en deze is super gemaakt
Hij is prachtig!
Het begint steeds meer te kriebelen om het ook eens te proberen.
Even een vraagje: Vergroot je een afbeelding van internet zodat ie mooi op de taart past? Want de meeste plaatjes die ik vind zijn zo klein.
Die is echt super strak gepuzzeld! Heel mooi
Hij is weer prachtig en superstrak.
Ik dacht gisteren avond nog, hé ik heb nog helemaal geen taart van Rianne gezien 
Mooie taart! 
Prachtige taart zeg!
Hij is weer prachtig en superstrak.
![]()
Ik dacht gisteren avond nog, hé ik heb nog helemaal geen taart van Rianne gezien
Aaa, wat lief van je... Klopt hoor, ben pas net terug uit jouw geweldige land, we hebben in de Jura gekampeerd en ik had mezelf 6 weken taartvrij gegeven. Nu vond ik het dan ook extra leuk om er weer een te maken! 
Hij is prachtig!
Het begint steeds meer te kriebelen om het ook eens te proberen.Even een vraagje: Vergroot je een afbeelding van internet zodat ie mooi op de taart past? Want de meeste plaatjes die ik vind zijn zo klein.
Ik vergroot meestal op een kopieerapparaat, omdat de lijnen dan scherper blijven, maar ook wel eens in word...
Wat een lieve collega's zijn jullie ! Taartje is (uiteraard
) weer top!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » De eerste teamvergadering van het schooljaar gaan we...