51

Re: Bruidsproeverij

Jeetje wat prachtig!

Ik zou het wel weten hoor! (Al zou ik zelf niet kiezen voor die kleurencombi, het is een prachtig geheel! En ik hou ook erg van chocola!)

Ik ga volgend jaar trouwen en ik zou zo een taart bij je bestellen! ('t is dat de afstand niet echt handig is....)

52

wauw wat een perfectie!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

53

Alles ziet er prachtig uit: de taarten, de cupcakes en de koekjes; echt top gedaan!!  :thumb:

54

Jeetje wat een prachtige taart, cc's én koekjes!! En dat voor een proeverij; je hebt er idd veel werk van gemaakt...echt schitterend. Ik zou al overstag gegaan zijn bij het zien alleen, hoef niet meer te proeven  :lol:

Hoop alsnog dat je de opdracht krijgt! Zo niet, dan zijn ze knettergek!

Groetjes Maji

55

Gelukkig heb je de foto's nog. En kunnen wij ervan genieten. :Y

Wat gaaf gemaakt allemaal. Zo'n mooi plaatje, alles bij elkaar! :thumb:
En dan is het ongetwijfeld nog heerlijk ook.

Als ze hier niet voor kiezen zijn ze echt niet slim bezig! :(

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

56

schitterend, alles, en wat een werk. maar tjeetje wat een verhaal erbij zeg!!! bizar gewoon. de prijs die jij vraag voor de proeverij vind ik zeker gezien het werk je ervan maakt niet te veel en idd eerder te weinig, maar het lijkt mij best moeilijk om die te verhogen voor alleen een proeverij tenzij mensen van te voren weten wat voor een werk jij er van maakt. maar als zij het niet van te voren weten hoe het er uit ziet en wat voor een verschillende dingen je maakt en wat voor een werk er in zit kan die prijs ze best tegen houden voor het maken van een eerste afspraak denk ik.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

heel mooi!

58

Wat een prachtige bruidstaart proeverij!
Ik heb nog niet eerder zo een luxe proeverij gezien hoor.

Groetjes San

59

mijn hemel wat mooi strak weer allemaal en ik ben toch zo benieuwd of je al iets gehoord hebt.. als ze niet bij jou bestellen, bij wie dan wel, de HEMA???

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

60

prachtig, hoe krijg je die strepen zo prachtig horizontaal op de taart? heel mooi!! Ik zou zeker bij je bestellen..en die 40 euro had ik er natuurlijk voor overgehad om van alles een hapje te nemen :-)

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

61

anneke63 schreef:

Oh, wat mooi en dat voor een proeverij. :thumb:

Dat dacht ik ook meid wat heb je er een prachtig werk van gemaakt.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

62

ik vind het prachtig.
De mensen zijn stom als ze niet bij jou bestellen !!!

63

Ziet er heel goed verzorgd uit!!
Ben benieuwd of ze bij je bestellen ....ze weten niet wat ze mislopen als ze het niet doen.

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

64

wat uitgebreid zeg! Super. :thumb:  Je hebt echt uitgepakt en het ziet er geweldig uit.  :Y
Waarom laat je mensen er niet voor betalen en als ze beslissen om het bij jou te laten maken dat je dan het bedrag in mindering brengt? Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Het is jammer als je er zoveel moeite voor doet en niets voor terug ziet, toch?

65

Echt super!!!

Jammer dat het paar niet zo enthousiast was als je gehoopt had.

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

66

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe dit nu verder is gegaan.
heb je de opdracht nog gekregen?

Misschien een idee om een standaard prijs te maken voor een proeverij en dan zeggen dat je een kleine stapel hebt met 2 vullingen.
Voor meer smaken en cupcakes en koekjes een meerprijs?
Anders willen mensen steeds meer voor dezelfde prijs.

happiness is a piece of cake!

67

Wauw en dat voor een proeverij.  :P
Als je wat dichterbij woonde dan had ik jou zeker genomen. Zonder twijfel. Het ziet er allemaal prachtig uit.
Alleen jammer genoeg geef ik mijn bruiloft in Brussel.  :(

68

super gaaf zeg!!! vind het heel veel werk en de 40 euro zeker waard! ik denk wel dat het mensen misschien afschikt als de proefsessie 50 euro is...mits je bijv een korting geeft van ik zeg maar wat: 5 procent op de taart die ze uiteindelijk bestellen.