Onderwerp: Zon, zee, strand en........een dolfijntje!
Verjaardagstaart voor Myrthe.
Witte chocolade cake gevuld met mascarpone en frambozen, afgesmeerd met witte chocolade ganache en bekleed met marsepein.
www.dekoekenbakkers.com
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zon, zee, strand en........een dolfijntje!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Verjaardagstaart voor Myrthe.
Witte chocolade cake gevuld met mascarpone en frambozen, afgesmeerd met witte chocolade ganache en bekleed met marsepein.
je ziet haast niet dat ie van ganache is ...zo strak!!! Super gedaan hoor ...lief dolfijntje ..knap werk hoor
Hoi,
Wat een grappige taart, het klinkt ook erg lekker!
Wat een mooie taart zeg! En die letters zijn ook zo gaaf! Hoe heb je die gemaakt? Heb je daar stempels voor?
je ziet haast niet dat ie van ganache is ...zo strak!!! Super gedaan hoor ...lief dolfijntje ..knap werk hoor
Hij is daarna nog wel bekleed met marsepein...
Erg mooi!
Wat een prachtige lieve taart !!
Heel erg leuk.
Ben ook wel benieuwd wat voor letters je hiervoor hebt gebruikt??
Hele mooie strakke taart !!!
Ontzettend leuk stapeltje!!! Schitterende kleur groen heb je gebruikt! (hoe heb je dat gekleurd???)
Errug mooie taart! Complimenten de vragen die ik wou stellen zijn al gesteld, dus ik wacht rustig af
Mooi!!! Ik vind die letters toch wel héél leuk hoor!
Hele mooie afwerking ! Leuk, hoor
Wat is je recept voor de witte chocolade-cake ?
Hele leuke taart!
En ik vind je letters ook heel gaaf! Welke uitsterks zijn dat?
Erg leuke stapel zeg! Ook weer eens iets anders, zo met die witte (zachtgroene) basis ipv zeeblauw.
Met marsepEIn kan je blijkbaar toch ook nét zo strak bekleden als met fondant..... hmmmmmm......
Genoeg te proberen zie ik al!
Leuke taart
WOW...... das een erg mooie stapel!!!!!
Zeer,zeer mooi en die letters zijn idd
Jeetje deze is mooi zeg! Mooi strak, mooie kleuren, mooi geboetseerd, mooie letters!!!
Mooi gemaakt!
ik vind deze ook errug mooi:). zoveel leuke ideeen, om s een keer te proberen! ik ben de komende jaren wel zoet haha
Wat een prachtige taart, heel mooi gemaakt!
mooi!!! ben veliefd op je kleur! Laat me raden tipje mosgroen met een tipje lime?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Zon, zee, strand en........een dolfijntje!