1

Onderwerp: Kleurrijke cupcakes - voor en na

Vanmiddag samen met onze dochter een poging gedaan om regenboog-cupcakes te bakken. En zie hier het resultaat. Op de foto lijken de papiertjes nog wel redelijk te zitten, maar inmiddels hebben ze allemaal losgelaten. Als we ze morgen eten probeer ik nog even een foto te maken van de binnenkant van de cupcakes.

Voordat ze de oven in gingen:

http://i539.photobucket.com/albums/ff357/brendavda/CC021regenboog1.jpg

En daarna:

http://i539.photobucket.com/albums/ff357/brendavda/CC021regenboog2.jpg

Re: Kleurrijke cupcakes - voor en na

oh, wat een leuk idee zeg.

3

Haha, geweldig gezicht, leuke foto's zo !

Groetjes, Conny

4

Superleuk!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Lekker! Zijn dat die dr. Oetker papiertjes? Die laten bij mij ook altijd los... Wel mooie kleuren!

6

ziet er wel super mooi uit !!
heb je gewoon het deeg met wat kleurstof gekleurd?

tot taarts,
celessie

Dahmn!  ben net klaar met me cc bakken en decoreren, hhad ik dit maar eerder gezien! heeeeeeeeeeeeeeeel gaaaf

Mevrouwtje Baktaart !

8

Die foto van de binnenkant is niet gelukt, want ze waren op voordat ik het wist.  ;)

Ik heb het beslag in 6 porties verdeeld en in een plastic bekertje gedaan. Daarna met sateprikkertjes kleur toevoegen. (En steeds een nieuwe prikker pakken, niet met beslag en al weer in de kleurstof, want anders bederft je kleurstof binnen no-time.) Ik heb Wilton kleuren gebruikt, waarmee ik anders marsepein kleur. Even met een vork roeren en dan verdelen over de papiertjes. Die waren inderdaad van Oetker.  :nooo

9

wat grappig die onthou ik:)

10

Ik heb deze ook juist proberen te maken. Inderdaad proberen!
Ze zagen er heel goed uit, mooi bol en er bleef niks meer aan het prikkertje hangen. Toen ik ze uit de oven haalde, zakte ze helemaal in elkaar.
De cupcakes hebben 35 minuten op 175 graden in de oven gestaan. Dat is al een kwartier langer dan in het recept staat.
Hoe kan dit toch?! Iemand een idee?
Op welke stand staat jullie oven? Hete lucht?

@ Megan: tof gedaan, maar hoe hebt gij de kleur zo mooi vanbuiten kunnen houden? Die van mij zijn bruin geworden aan de buitenkant.

:s Groetjes Bianca