1

Onderwerp: postduif

Het was de bedoeling dat ik deze op een taart zou leggen, die taart zou ergens in de bouwvak nodig zijn maar nog niks gehoord dus hij ligt nog te wachten tot hij uit mag vliegen haha

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SS6ZTGB8.jpg

Groetjes Eline

2

Re: postduif

net echt, ik haat duiven! Maar deze poept niet..dus deze is gewoon heel erg mooi!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

3

Hahaa mijn man heeft een heel hok vol van die beesten, die vind ik ook een stuk minder leuk  ;) .

Groetjes Eline

Zo die is mooi zeg!
Het lijkt net echt.
Ik hoop dat je nog wat hoort van de bestelling,
zonde om de duif zo te laten wachten.

Jammie, jammie!

5

leuk!

6

Inderdaad net echt. Ik hoop dat 'ie snel een mooi plekje op een taart krijgt, want het is zonde als je 'm weg zou moeten gooien.

7

Ik zit net het verhaal te lezen over zelf mallen maken. Nu ben ik een beetje aan het fantaseren, maar hoe klinkt deze;  men neme een duif................. :lol:

Groetjes Eline

8

Knap gemaakt zeg!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

9

wipneus schreef:

Ik zit net het verhaal te lezen over zelf mallen maken. Nu ben ik een beetje aan het fantaseren, maar hoe klinkt deze;  men neme een duif................. :lol:

LOL, mijn zwager heeft er nog wel een stuk of 300 te leen!
(gaat ie niet leuk vinden dat ik dat zeg... ;) )

Maar inderdaad een pracht duif.
Pas maar op dat ie niet stiekum toch uit vliegt.

Dat is toch een TAART waard!

10

Ik dacht even dat ik mn naam zag staan  :lol: 

Maar wat een mooie duif  :thumb:
Hier ook een duivenmelker in huis en hij wil in december ook een duif op zn taart...  :rolleyes: 
Mag ik je foto opslaan??

11

Super gaaf gelukt  :Y

Gr. Katy

12

Ja natuurlijk mag jij mijn duif opslaan postduif! Wat leuk duivenmelkers onder elkaar (nouja ikke niet echt maar mijn man dus wel).

Groetjes Eline

13

Ik denk dat de gene die de postduif besteld heeft, heeft gedacht dat de duif zelf wel de weg zou weten te vinden :)
Prachtig gemaakt, lijkt net echt.

14

Mooi gemaakt zeg!

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

15

Wateen mooi duif!!
Mijn man is in december jarig (met kerst) en heeft ook postduiven..
:s
Mag ik vragen hoe je hem gemaakt heb? Oftewel heb je een howto?
Toch grappig dat veel vrouwen van duivenmelkers taarten bakken. Ach wat moet je dan als hij de hele dag in het duivenhok zit toch?? :lol:

16

cathe schreef:

Toch grappig dat veel vrouwen van duivenmelkers taarten bakken. Ach wat moet je dan als hij de hele dag in het duivenhok zit toch?? :lol:

Ja wel leuk, zo heeft iedereen zn eigen hobby  :lol:
Zitten jullie toevallig ook op het postduivenforum..?? Ik bedoel het praathuis.  Daar wip ik heel soms ook wel eens langs  :)

17

Prachtig !!!  :thumb:  :thumb:

18

Knap!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

19

wow, die duif is echt heel mooi! ik zou daar ook wel een how to van willen zien

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

20

jeetje eline , wat super knap gemaakt !!! lijkt wel echt !

:thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb:

21

Jeetje, wat knap gemaakt. Je zou zeggen dat 'ie echt was!

22

Wateen mooi duif!!
Mijn man is in december jarig (met kerst) en heeft ook postduiven..

Mag ik vragen hoe je hem gemaakt heb? Oftewel heb je een howto?
Toch grappig dat veel vrouwen van duivenmelkers taarten bakken. Ach wat moet je dan als hij de hele dag in het duivenhok zit toch??

Dank je wel. Nee ik heb geen howto helaas. Ik heb ooit eens een how to gezien van een draak op deze manier gepuzzeld (geloof dat die van Carin was maar weet het niet zeker), toen gewoon geprobeerd en tis nog goed gelukt ook! Mazzeltje  :P

Groetjes Eline

23

Ja wel leuk, zo heeft iedereen zn eigen hobby   
Zitten jullie toevallig ook op het postduivenforum..?? Ik bedoel het praathuis.  Daar wip ik heel soms ook wel eens langs 

Ik wist niet eens van het bestaan van het duivenpostforum. Maar nee daar zit ik niet, we zitten wel hier de hele zaterdag naar de hemel te staren om te kijken of ze al willen komen hahaah. En gepraat word er dan ook (schoonvader is ook melker en komt regelmatig langs), dan gaat het alleen maar over duiven!! Mijn man verteld net dat hij er wel eens kijkt  ;)

Groetjes Eline

24

Wow! Ik zag hem nu pas staan, maar hij is echt gaaf geworden! Kan zo mee ingekorfd worden.

Maak zelf taartjes als laatste prijs voor elke duivenvlucht. Probeer elke keer iets nieuws te verzinnen, maar deze is wel heel erg gaaf.

Mag ik de afbeelding opslaan en het proberen na te maken?

25

Jahoor. Wat leuk, dan heb jij zeker al heel wat duiventaartjes gemaakt?!

Groetjes Eline