1 Laatst bewerkt door Marinina (21-08-2010 07:07)

Onderwerp: Stom onderwerp en beroerd.....

maar ik heb m'n best gedaan !! Inspiratie van het forum natuurlijk, bedankt als je wat herkent !! ( m'n 2e stapel trouwens ! )

Onderste laag is aardbeien-vlaai-vulling met vanilleroom en de bovenste appel-vlaai-vulling met vanilleroom.

Hij wordt om 10.30 uur op gehaald, hoop dat hij in de smaak valt, vinden jullie het wat ??

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NS3JILFR-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-K4QPGOA4-D.jpg

2 Laatst bewerkt door Taartenmarie (21-08-2010 07:12)

Re: Stom onderwerp en beroerd.....

Mijn zoontje zegt: wow die is cool! Dus denk dat je je nergens druk om hoeft te maken.
Ik vind 'm ook mooi gemaakt. Idd niet zo'n leuk onderwerp maar aan de uitvoering mankeert toch helemaal niks?!
PS nu zegt hij: die mag je ook wel een keer voor mijn verjaardag maken. Hoewel, dat kan je helemaal niet he....  :grr:  :grr:

Life is what you bake it.

3

Stom onderwerp?!  Maar zeker geen stomme taart! Mooie uitvoering, hoor :Y :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

4

Hij is hartstikke leuk !!!

Groetjes, Conny

5 Laatst bewerkt door Marinina (21-08-2010 07:14)

@ taartenmarie : :lol: Oh gelukkig, ben blij met jou zoontje  :Y  maak me een beetje nerveus, maar dat is w.s. omdat ik Spiderman echt niet leuk vind !!

Dank jullie wel !!

6

ik vind hem goed geukt hoor!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

7

Hij is mooi hoor! Ik had laatst ook een spiderman en toen heb ik hem ook geboetseerd en dat vond ik wel leuk :Y
Ik had gisteren een ironman taart :(
Dat is helemaal saai en ik kon er ook niets omheen bedenken. Bij spiderman kun je nog spinnen en een web enz. maken. Van ironman wist ik niets en kon ik ook niet veel vinden  :x
Dus uiteindelijk alleen zijn hoofd maar gepuzzeld  :o

8

Doordat je het zelf geen leuk onderwerp vindt, kan je het schijnbaar niet goed beoordelen, want het is toch echt een heeeele mooie taart, hoor! ......... Én leuk, ook al ben jij het daar niet mee eens  ;) .

Dus geen zorgen! Die wordt ongetwijfeld heel goed ontvangen.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

9

Hier twee mannen die al onderweg zijn om deze gave taart te komen opeten! Maak je geen zorgen hij is super!!!

Enjoy!

10

Ik vind je taart echt prachtig, ken spiderman verder niet zo goed alleen die filmkus.. die heeft het wel  :+

11

Pffffff..... heb me idd voor niets druk gemaakt, kreeg een paar dikke zoenen  :+  Ze vonden hem boven verwachting !

12

Heel erg mooi :thumb:

13

Hij is heel erg leuk!!