1 Laatst bewerkt door angelavanderploeg (21-08-2010 19:03)

Onderwerp: Hierdoor mis ik de Glamerican BBQ!

Wat een drama-taart!
Foto was 20x20, wilde niet van het plastic dus dit is over na 15min in de oven..
Bc schifte..
Taart zweette als een gek..
Had er niet echt lol meer in... :nooo
Hij is ook niet zo strak als ik had gewild, maar er ontstond nogal wat tijdnood!

Ik vond het eerlijk gezegd ook lastig om een taart met een foto te maken...de foto moet toch het middelpunt blijven...
Hebben jullie daar ideeen over?

Maar goed...hier istie dan...gevuld met karamelpudding en slagroom met chocoladekoekjes.
Afgesmeerd met witte chocoladepasta.

Tips zijn welkom en bedankt voor het kijken!

http://94.100.118.89/1069300001-1069350000/1069305001-1069305100/1069305047_5_CaNq.jpeg

http://94.100.124.144/1069300001-1069350000/1069305701-1069305800/1069305746_5_02Fb.jpeg

2

Re: Hierdoor mis ik de Glamerican BBQ!

Vind het evengoed een vrolijke taart hoor !!
Wat heb je nou in de oven gedaan, de foto ?? nou ben ik wel nieuwsgierig hoe dat zit !!??

Marinina schreef:

Vind het evengoed een vrolijke taart hoor !!
Wat heb je nou in de oven gedaan, de foto ?? nou ben ik wel nieuwsgierig hoe dat zit !!??

Ja idd...de foto.
Even op het forum gezocht en daar las ik de tip om de foto, als hij niet los komt van het plastic, even op 60graden in de oven te doen.
Daarna ging het redelijk.
Maar degene die het voor me heeft geprint vertelde ook de foto vrij snel na het printen van het plastic te halen, dat wist ik niet.
Waarschijnlijk heeft het daar dus mee te maken gehad...
Weer wat geleerd!

4

Ooooh nou snap ik het  :lol:

5

ik snapte het ook niet helemaal van de foto :think:
maar dat heb ik nog nooit gehoord,ik heb een print wel eens na een aantal weken gebruikt,goed verpakt bewaard,laat gewoon los en als iemand hem besteld ligt hij ook een aantal dagen,niks aan de hand!
ik print op frosting,wat had jij dan voor print?
leuke taart!!!

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

6

awww..leuke taart hoor!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

karla schreef:

ik snapte het ook niet helemaal van de foto :think:
maar dat heb ik nog nooit gehoord,ik heb een print wel eens na een aantal weken gebruikt,goed verpakt bewaard,laat gewoon los en als iemand hem besteld ligt hij ook een aantal dagen,niks aan de hand!
ik print op frosting,wat had jij dan voor print?
leuke taart!!!

Ook frosting...
Gek dat het bij jou nooit problemen geeft...
Nou jou, ik had gewoon even een pechdag!
Vandaag bezig voor een proeverij morgen en het gaat als een trein!

8

Hij is leuk geworden!
Ja het ligt er wel aan hoe je de print bewaard inderdaad. Goed afgesloten, anders droog'tie uit!

.. Want taart kan altijd!!