1

Onderwerp: mijn eerste cupcakes

voor de geboorte van onze dochter heb ik mijn eerste cupcakes gemaakt als traktatie op het kinderdagverblijf van onze zoon.
Beschuit met muisjes is zo afgezaagd als je dit kan en het geeft ook een enorme zooi.
ik heb ze niet gevuld.

een week voor mijn bevalling gemaakt en in de vriezer gedaan, een dag van te voren eruit gehaald en ze hebben heerlijk gesmaakt op het kdv.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-IYBG487R-D.jpg

2

Re: mijn eerste cupcakes

Schattig, denk dat ze op school ook blij waren dat je iets zonder muisjes gedaan had !? :lol:

Inderdaad érg leuk om eens iets anders uit te delen dan beschuit met muisjes. Ik vind het ook super dat je nog gauw éventjes voor de bevalling cupcakejes maakt! Moet gelijk denken aan die reclame, multi-task mama! Goed hoor!

4

leuk!

5

hahaha ja nou het was ook een hels karwei want het ging niet allemaal zoals het zou moeten.
had net een bak botercreme gemaakt en die liet ik uit mijn handen vallen, mijn biscuit voor de taart zakte in elkaar toen ik hem uit de vorm haalde en zo waren er nog meer dingen die mis gingen maar ja het heeft effe tijd en geduld gekost maar het is gelukt.

ik was ruim optijd hoor voor de bevalling want ik wist precies op welke datum ik zou bevallen en ook hoelaat (keizersnee)

bedankt voor jullie reacties

6

Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter En met je mooie CC !!!

tot taarts,
celessie