Re: heerlijke vruchten cheese cakes
hoeveel blauwe bessen heb je erdoor heen gedaan?
ik doe t allemaal uit de losse pols. gewoon naar smaak..klein handje vol zo. mag natuurlijk niet teveel ivm het voccht
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » heerlijke vruchten cheese cakes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoeveel blauwe bessen heb je erdoor heen gedaan?
ik doe t allemaal uit de losse pols. gewoon naar smaak..klein handje vol zo. mag natuurlijk niet teveel ivm het voccht
Ik ben ze aant maken!!! ben benieuwd, ze zien er iig al heerlijk uit. Staan nu in de koelkast te koelen. hm kan niet w8en om te proeven!
oooh. natuurlijk wil ik ze ook geshowd zien. en weten wat je van de smaak vind. hier vinden ze zalig.
o mijn god moet ik ze echt showen????????Want ik heb de neiging om alles op te eten, haha heb net eentje geproefd ze zijn heerlijk!
Ik heb bastognekoek gebruikt en heb alleen bosbesjes, zal een foto ervan maken!
nou ..ik zal vast te laat zijn...maarja..als je ze nog niet op hebt, is showen wel erg leuk natuurlijk
Haa hier is dan een foto, wel niet zo een mooie als de jouwe hoor.
Maar tjee ze zijn echt heerlijk, had ze gister meegenomen naar een bbq als toetje, de anderen vonden t ook lekker dus thx voor t recept te delen hier!

die zien er ook zalig uit 
Ik heb ze ook gemaakt afgelopen zaterdag....maar het viel mij tegen
.
Ik heb me aan je ingredienten gehouden, dus wat het nou was...
Ze waren erg vet
. De papiertjes waren echt doorweekt.
En na het koelen kreeg ik de papiertjes ook echt met veel moeite eraf. Wat een drama, de taartjes vielen bijna zowat uit elkaar.
Qua smaak aardig....
Dus helaas niet die mooie zoals bij jou.
oooh heh wat jammer...en vooral wat zonde van je ingredienten. Ik heb nog geen enkele keer last gehad van vette onderkantjes ofzo.
Ooh het papiertjes gaat er erg gemakkelijk af, ik doe dat pas wel als ze goed afgekoeld zijn.
Tja en over smaak valt gewoon niet te twisten..je vind t lekker ..of niet
Jammer hoor....maar volgende poging misschien
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » heerlijke vruchten cheese cakes