1

Onderwerp: taart invriezen

Leuk, nu heb ik een eerste taartje gebakken. Hij is heerlijk, en vooral machtig. Ik kan de buren nog wel een stuk geven, wil morgen nog wel een stukje, maar kan niet blijven eten.
Ofwel: ik heb taart teveel.

Met de zoekfunctie kan ik geen antwoord vinden op de vraag:
Kan je taart invriezen, met fondant en marsepein.

Heb wel de link van welke vullingen je kunt invriezen, mijn vulling zit erbij.
(http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=919960)
Kan jij me helpen?

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

Re: taart invriezen

http://www.deleukstetaarten.nl/faq/57/K … nvriezen?/

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

Bedankt, ofwel, ik kan vrijwel altijd (ligt aan de vulling maar meestal kan het), lekker stukjes taart invriezen en er af en toe een paar uithalen. Bedankt voor de link. :)

ja hoor dat kan, in de FAQ staat ook hoe je kunt ontdooien.

en ik zal het je nog gekker vertellen... mijn zusje had de onderste taart van haar verjaardagstaart over, ze heeft die in porties ingevroren, toen ze zin had in taart, portie uit de vriezer en ONTDOOIT IN DE MAGNETRON OP VOL VERMOGEN!!!!! en het ging nog goed ook zei ze, niets ging druipen, de marsepein was niet heet, geen idee hoe het kan, raar verhaal, heb me kapot gelachen toen ik dit  hoorde!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

tipsytaartje schreef:

ja hoor dat kan, in de FAQ staat ook hoe je kunt ontdooien.

en ik zal het je nog gekker vertellen... mijn zusje had de onderste taart van haar verjaardagstaart over, ze heeft die in porties ingevroren, toen ze zin had in taart, portie uit de vriezer en ONTDOOIT IN DE MAGNETRON OP VOL VERMOGEN!!!!! en het ging nog goed ook zei ze, niets ging druipen, de marsepein was niet heet, geen idee hoe het kan, raar verhaal, heb me kapot gelachen toen ik dit  hoorde!

Pauze, zo tijd voor mezelf. Even de vriezer inspecteren en ja hoor, er ligt nog wat eigen gemaakte verwennerij. PING, magnetron klaar. Nog eerder zelfs dan de koffie.
:) ga ik een x proberen.