Re: bruidstaart.
Ik vind hem helemaal geweldig. Mag ik hem opslaan. Voor als onze dochter ooit trouwt, haar vriend is n.l. melkvee boer.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaart.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind hem helemaal geweldig. Mag ik hem opslaan. Voor als onze dochter ooit trouwt, haar vriend is n.l. melkvee boer.
Hahahaha, helemaal geweldig!
Geweldig
Die koeien echt super
Wat een prachtige en schattige bruidstaart ! En je topper is top !!!
Wat een super gave taart zeg!
Ik heb iets met koeien, en dit vind ik echt wel wat voor mijn 1-jarig huwelijk viering in oktober!
WAUW!!!
Wat is dit een SUPER taart! En die koeien zo mooi geboetseerd. Ik vind het heel leuk!
Wat een mooierd. Grappig die koetjes (die ring in zijn neus )
Ik ben helemaal koe-gek van je taart
Wow geweldig..wat ontzettend goed geboetseerd ook..
Ik ben ook klaar met de marsepein van funcakes laatst weer een kilo rood weggegooid viel ook niet mee te werken! lang leven Zeelandia!
zo ontzettend leuk is deze.word er vrolijk van
echt een hele toffe taart..daar zullen ze loeiblij mee zijn geweest
Wat een leuke taart en 't "bruidspaar" is ook zo heel lief gemaakt met erg leuke details
WAUW! wat een super mooie taart! Ik zou zelf niet zo snel een koeien bruidstaart willen, maar hij is echt leuk! Mag ik m opslaan?
en je koetjes zijn zo leuk, mooi en lief geboetseerd, super!
groetjes,fifi
Helemaal leuk, super gemaakt!
oh wat een schattige maar toch stoere taart, vooral het detail van de stier!
Heb je bij gebruik van de mousse en slagroom klopfix gebruikt? En dijkjes gespoten???
Ik vind het zo knap dat je helemaal geen randen van de vulling ziet, daar loop ik op dit moment mee te klooien.
TIPS altijd welkom
Groetjes jantien
oh wat een schattige maar toch stoere taart, vooral het detail van de stier!
Heb je bij gebruik van de mousse en slagroom klopfix gebruikt? En dijkjes gespoten???
Ik vind het zo knap dat je helemaal geen randen van de vulling ziet, daar loop ik op dit moment mee te klooien.
TIPS altijd welkom![]()
Groetjes jantien
ik heb de frambozenmousse van lara M. gebruikt, deze is fantastisch! kun je vinden onder de recepten en dan onder vulling.
geen dijkjes, gewoon 1 cm uit de randen blijven, op letten dat je over de hele taart een even hoge laag mousse doet, even mooi glad strijken, kapsel erop en dan eerst rondom de taart insmeren met botercreme.. een deel van de botercreme verdwijnt dan in het openstaande randje van je taart, dus op deze manier creëer je eigenlijk ook een randje.. (snap je?!)
natuurlijk, leuk!
Muuuuuuhhhhoooooi zeg, zo lief die koetjes
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » bruidstaart.