1

Onderwerp: [FEEDBACK] Royal Icing

Hoge bergen, diepe dalen zullen we maar zeggen. Ik heb er weer veel van geleerd. Woensdag had ik de figuurtjes al gespoten. Hier was ik best tevreden over, maar...
Ze waren te zwak, dus een heleboel brak af. Nou ja, dan m'n oorspronkelijke idee maar een beetje aanpassen.
Na het bekleden lustre dust erover. Dat kan je dus ook beter pas aan het einde doen, want je kan niets meer verschuiven.

http://un3zlq.blu.livefilestore.com/y1p5fBrpIyAVdKW4r18DHq6-YeaL-hwzTFEsHFpDZqUgbrIeyKTu2NTXn2aKhjm6SgNs7_U4qRVHae-UNKIw3TKwddvFGhp3GMx/IMG_1329.jpg

De witte cirkel in het midden is dus puur camouflage  :o.
Nog even van de bovenkant...

http://un3zlq.blu.livefilestore.com/y1pQa721kvEtleH6L5XcqpyIURGj4empfqa7ar7RsvOlp5sQOmtj-Dv3gF2laq14leoJ0dP15CeRTxGOrP6vZH-49imZ7DYdBR3/IMG_1332.jpg

Het is m'n bedoeling er veel mee te gaan oefenen, dus uiteindelijk zal het helemaal goed komen :+.

"Life begins where your comfortzone ends."

2

Re: [FEEDBACK] Royal Icing

Uhm...feedback.... :think: Dat je nog moet oefenen met icing??? ;)

En verder...strakke taart zeg. Mooi ijs-blauw ook!! :thumb:

Volg je hart...want dat klopt!

3

Leuke taart. Ik vind die witte 'hartjes' ook heel erg mooi. Maar oefening baart kunst en je hebt zelf al aangegeven wat volgende keer beter kan.

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

4

Het is op de foto een beetje lastig te zien maar ik neem aan dat het randje onderaan een soort touw had moeten worden ?
Als dat zo is dan moet je er op letten dat je het volgende "s" je begint boven het eind van het vorige "s" je zodat hij mooi tegen elkaar ligt en het een touw-model wordt.
Pfff..das moeilijk omschrijven zeg  :/

Ik vind het al met al erg mooi geworden hoor, blijven oefenen !

5 Laatst bewerkt door nnicole1234 (20-08-2010 17:57)

nnicole1234 schreef:

Het is op de foto een beetje lastig te zien maar ik neem aan dat het randje onderaan een soort touw had moeten worden ?
Als dat zo is dan moet je er op letten dat je het volgende "s" je begint boven het eind van het vorige "s" je zodat hij mooi tegen elkaar ligt en het een touw-model wordt.
Pfff..das moeilijk omschrijven zeg  :/

Ik vind het al met al erg mooi geworden hoor, blijven oefenen !

O, en het randje bovenop (heb je nu met een blad-spuitmondje gedaan. Kan misschien ook met een spuitmondje dat je voor rozenblaadjes gebruikt dan schulpt ie mooi. (maar dan is het wel weer lastiger om m mooi rond te krijgen vrees ik)

En voor al het spuitwerk.... Adem in.....en niet meer uit.. :lol:  hahaha

6 Laatst bewerkt door e.b.m. (20-08-2010 19:01)

Ja, met royal icing spuiten kan je maar beter wat extra exemplaren achter de hand houden, heb ik zelf ook al 's ondervonden O-) .
En dat van die witte cirkel........ niet zeggen, joh! Dat hoort gewoon zo  :shh: ! Hahaha! Trouwens, wat een mooie kleur ijsblauw; welke kleur is dat?

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

7

leuk!

8

nnicole, bedankt voor de tips, het touw ga ik de volgende keer proberen :Y

e.b.m., het is royal blue van Wilton (klein beetje maar) en eroverheen lustre spray Pearl van PME.

"Life begins where your comfortzone ends."