1

Onderwerp: Wie kan mij helpen!!

Bovenaan bij dit forum zie je foto's van taarten en cupcakes,nu komt daar elke keer een cupcake voorbij versierd met een beetje ivoor/cremekleurige marsepein met glitters en 2 roze roosjes met blaadjes.

Hoe kan ik deze ivoor/cremekleurige marsepein maken met die glitters?

2

Re: Wie kan mij helpen!!

Ik ben er nog niet precies achter welke je bedoelt. Maar ivoorkleur kun je maken met kleurstof. Americolor en sugarflair hebben allebei een ivory kleurstof. Het zou ook kunnen zijn dat deze gewoon met blanke marsepein (heeft ook een off-white kleur) gemaakt zijn en gesprayed met pearlspray (geeft een glittertje). Je kunt ook dusting glitters kopen.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

3

Moest even wachten tot ik de foto zag. Dit is denk ik gewoon met een spray gedaan. Werkt heel gemakkelijk. Je kunt het ook met een glanspoeder doen, maar ik vind het dan wat moeilijker om het mooi egaal te krijgen.

4

Audrey76 schreef:

Moest even wachten tot ik de foto zag. Dit is denk ik gewoon met een spray gedaan. Werkt heel gemakkelijk. Je kunt het ook met een glanspoeder doen, maar ik vind het dan wat moeilijker om het mooi egaal te krijgen.

Ik denk ook dat het een spray is: PME Lustre Spray Pearl.

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.

5

Bedankt voor de reacties

En dan gewoon blanke marsepein gebruiken?