Onderwerp: Mijn allereerste cupcakes...
Zijn helaas niet helemaal gelukt, maar ach...
Ik kon mijn nieuwe mat uitproberen en hubbie heeft iets om te snoepen

Carpe Taart!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn allereerste cupcakes...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zijn helaas niet helemaal gelukt, maar ach...
Ik kon mijn nieuwe mat uitproberen en hubbie heeft iets om te snoepen

Zien er leuk uit! 
Fijn he, die mat? 
ze zijn wel erg leuk bekleed. Leuke mat
en volgens mij heb je ook de patchwork cutter diamond design. En heb je zelf ook geproefd ?
Leuke cc-tjes, leuke kleurtjes! En ze zijn wél geslaagd, hoor, want ik word er VROLIJK van!
Ja 1 hapje... ik hou daar niet zo van. Ik maak het liever
Ik heb dat met de design wheel gedaan, niet de diamond cutter
Wat betreft de deco heb ik niks te klagen. Maar de cupcakes zelf zijn niet zo goed gerezen, ik heb niet zo'n pan om ze in te zetten en ze daarna te kunnen plat duwen. Iemand die nog in de aanbieding? Haha
De mat is echt super! Ben benieuwd hoe die is met grote lappen, maar dat is voor een andere keer.
haha je mag die van mij wel lenen,
maar reiskosten zijn zo hoog dat aanschaf goedkoper is. Ik heb hem al heel lang geleden een keer gekregen, maar al ontelbare keren gebruikt. In alle vormen en smaakjes vandaar mijn naam
(woon in krommenie).
haha je mag die van mij wel lenen,
maar reiskosten zijn zo hoog dat aanschaf goedkoper is. Ik heb hem al heel lang geleden een keer gekregen, maar al ontelbare keren gebruikt. In alle vormen en smaakjes vandaar mijn naam
(woon in krommenie).
Ben over 5 min bij je
Ach ik kijk wel eens bij de lidl ofzo, daar liggen ze ook vaak 
Zijn erg leuk die cakejes!
Enne de action heeft ook van die siliconen vormen voor de cc's en kost daar (bijna) niets. (ook hema, xenos, blokker enz. verkopen ze)
leuk!
Net gekeken bij de Hema, kosten 8 euro dus zeker de moeite waard. Ik heb er zelf ook 1 maar twijfel voor een 2de zodat ik sneller kan bakken 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mijn allereerste cupcakes...