1 Laatst bewerkt door Go4Cake (19-08-2010 21:19)

Onderwerp: Fruit uitstekers of molds

Ik ga binnenkort cupcakes maken met een thema fruit. Weet iemand of er fruit tappits bestaan of fruit molds?

Hoor het graag. Ik heb wel de bloemen en fruit tappits gevonden, mara daar zit echt te weinig variatie in het fruit.

Bedankt!!

Re: Fruit uitstekers of molds

ik heb weleens ijsblokhoudertjes in de vorm van fruit gezien en bij de action geloof ik heb ik een klein soort doorzichtig koffertje met klei gekocht laatst en daar zaten ook fruit stekertjes in.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. 'Echte'  uitstekers heb ik nog niet gezien.

3 Laatst bewerkt door Judy (19-08-2010 21:30)

je hebt wel zo'n apparaatje waar je fruit mee kan maken speciaal voor taarten volgens mij. Weet alleen niet hoe het heet en waar het te koop is :o  Zo'n dubbele mold zeg maar...ik ga effe zoeken voor je

Even gezocht en deze bedoel ik rollerboard lemon- strawberry:
piece-cake.nl/images/producten/pme/OP370.jpg
[geen foto's van webshops in TD-spullen aub, T.]

Ze hebben ook nog een mal voor noten en fruit, maar volgens mij heefd de hebshop deze ook.. Want met alleen citroenen en aardbeien wil je zeker niet aankomen? Je kan altijd nog druiven en kersen zelf rollen.. Je hebt ook patchwork cutters met het thema fruit

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

4

Er zijn deze zomer nieuwe plungers uitgekomen, een set van 4, met 2 bladeren en ook een aardbei en een ananas. Volgens mij van Städter.

5

Paula66 schreef:

Er zijn deze zomer nieuwe plungers uitgekomen, een set van 4, met 2 bladeren en ook een aardbei en een ananas. Volgens mij van Städter.

Ja..die heb ik ook gezien..aardbeien ook geloof ik, zijn leuk!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

6

Ik heb van play-doh een set met verschillende soorten fruitmalletjes.

7

Bedankt voor alle berichtjes. Ik ga eens verder zoeken, heb nu aanknopingspunten. Zag ook al iemand die bij Woonexpres fruit ijsblokjes vormen had gevonden. Die van Stadter heb ik nog niet gevonden, dus als iemand een link heeft?

8

Ik heb net een mold binnen met druiven en bladeren, die heb ik bij ellenscreativecakes.