Re: Jimmy Choo :)
Zoooooo die is mooi zeg!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Jimmy Choo :)
Sannn schreef:tipsytaartje schreef:ik heb inmiddels in een doosje gezet met wat bescherming. als hij nu daarin nog 2,5 maand overleefd.... dan neem ik hem mee naar taart&trends
Doe je ook wel eens gastworkshops in Wormer, bij de Leukste taarten????
Je mag ook een gastworkshop bij mij thuis geven. Ik kan wel 8 mensen kwijt en anders heb ik zelfs nog een andere grotere ruimte waar nog meer mensen kunnen. Ik krijg de ruimte wel gevuld met wat leuke meiden. Sannn je bent dan ook van harte welkom!
Dan ben ik ook graag van de partij! Vind de schoenen van Tirza echt waanzinnig gaaf!
Wauwie. Ik wil ze hebben!!!!!! Geniaal gemaakt
Prachtig, daar kun je uren naar kijken. Zeer mooi gedaan.
Zo'n schoentje wil je alleen al voor de heb hebben. 
Heb je ze ook in maat 38? Dan wil ik wel een paar bestellen 
Heb je ze ook in maat 38? Dan wil ik wel een paar bestellen
zal kijken wat ik voor ja kan doen.... 
wil ook graag weten wanneer ik mde kit kan kopen
Die is écht supercool!!
Het is maar goed dat je van deze schoenen maar één exemplaar maakt, want anders zou je je volgens mij nog vergissen ook en er zó instappen!
Tja wat kan ik hier nou op zeggen ???????????
GAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
GEWELDIGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
etc etc etc.
Geweldig meid. Ons bientje hoeft geen reclame meer te maken voor haar schoenuitsteker.
Dit geeft meteen de hebbe wil ik ook maken kriebels. 
Volgens mij ben ik niet heel erg origineel (er gingen er 111 mij voor) als ik zeg WAUW!!!! Maar ik doe het toch....:
WAUW!!!! Superrrrrrrrrrrrrr!!!
Wauw hé!!!!
Kun je voor mij ook een paar maken? Maat 37 graag 
Deze sla ik iig op!
Groetjes, José
haha, lees net de reactie van Annemieke, ben weer eens te laat met een originele opmerking 
Jeetje mina!!!! petje af voor dit knutselwerkje!
En ook ik val langzaam van mijn stoel!
Prachtig gedaan 
ow dat is knap
wat gaaf
complimenten hoor
Jemig, Tirz! Je blijft verrassen! Wat een plaatje!!!!!!!!!!!
vol ongeloof, verbazing enz. enz. Ik heb geen flauw idee hoe je een schoen moet maken en deze valt toch echt in de categorie klassiekers.
Zo mooi 
Oh wat is ie mooi! Echt heel mooi gedaan! Heb met open mond en verbazing gekeken en ga nu nog even een keertje kijken.. 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Jimmy Choo :)