1

Onderwerp: Taartwaardig paardje?

Vandaag voor 't eerst geboetseerd! Leuk hoor. Ik mis wel wat handige tools merk ik. Waar doen jullie dat vooral mee?
Maar wel leuk om te doen!
Het is voor een taart voor een meisje die 10 wordt en sinds kort op paardrijden zit.
Ik zie net dat ik de manen vergeten ben in z'n nek, maar hebben jullie verder nog tips(nu kan ik het nog veranderen)? Kan het op de taart?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-R7PBSGCX-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KYH3DUOW-D.jpg

"Het beste voor de mens is nog: eten en drinken en genieten van wat hij met veel zwoegen bereikt heeft..." (citaat uit de bijbel)

2

Re: Taartwaardig paardje?

ik vind hem helemaal leuk!!!! Misschien hoefijzers? Maar kan me voorstellen dat het een gepriegel is..

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

3

ik vind hem wel heel lief doordat ie zo ligt. en ja, manen erop is idd wel leuk ;)

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

4

oh!!! Waar zijn z'n achterpoten (benen...sorrie)... (kwam nog een keer kijken omdat je zo weinig reactie had) ??

5

Haha ja dat vroeg ik me bij de howto ook af, volgens mij horen die er niet aan omdat een paard op z'n eigen benen ligt...
ofzo...
??

"Het beste voor de mens is nog: eten en drinken en genieten van wat hij met veel zwoegen bereikt heeft..." (citaat uit de bijbel)

6

hihihi...ik ben geen paardenfan..dus ik kan het helemaal verkeerd hebben, maar die benen liggen er toch altijd naast? Doet toch pijn die lange stelten onder je buik? :o

Neemt niet weg dat het een schtatje is hoor, maar ik zo proberen er beentjes aan vast te maken...

7

mooi! :thumb:

8

heel erg mooi ik zal er wel benen aan maken loop wat beter zal hij wil gaan staan :Y

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

9

Paardje van deze how to van Massapark-klei-boekje heeft inderdaad geen achterbenen, maar ik heb ze er wel zelf bijgemaakt.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GLTCSIB3.jpg

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

Leuk hoor,

Persoonlijk vind ik bij jou de achterpoten (edel dier) niet misstaan.
Manen zou ik ook doen , hoefijzers zouden ook leuk zijn denk ik maar inderdaad een heel gepriegel.

seija

back in the world of baking !!

11

ik vind m hartstikke leuk gewordne, zou wel de achterpoten er noch achter maken!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

12

TomPoes, bedankt voor de foto!
Ik vind 't boetseren al een uitdaging opzich, dus dit goede voorbeeld helpt zeker!

Bedankt voor de tips allemaal!