1

Onderwerp: lekker vrolijk op herhaling

een taartje met spoed. maar wel naar voorbeeld eigen eerder gemaakte taart ;) was dus heel snel klaar ook mede dank zij de handige bloemetjes (uitstekers en veiners) en plunger cutters. gevuld met chococreme en kersenjam. grootte 26cm.

owja, tis dat er letters op moesten maar deze taart had niet eens een achterkant :+  daar was ik wel weer lekker trots op. hij ging als een trein  ;)
http://media.cakecentral.com/gallery/629646/1282221637.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: lekker vrolijk op herhaling

wouw  :9

www.frummelke.tk persoonlijke slinger, kaarten en meer.

3

Wat een beauty!!! Welke uitsteker heb je voor de roze/paarse bloemetjes gebruikt (viool of hortensia??)??

4

AnjaH schreef:

Wat een beauty!!! Welke uitsteker heb je voor de roze/paarse bloemetjes gebruikt (viool of hortensia??)??

Hortensia uitsteker met dubbelzijdige nerfvormer (veiner) van Ellens Creatives Cake

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

o wat een schatje !

6

Hele mooie taart!  :Y

7

leuk!

8

mooi is tie Brenda....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

9

Heel mooie taart!
Mooie kleurcombi :Y

Groetjes Gerien

10

Wat een lief taartje. Vind de kleuren echt heel zoet.
Wat bedoel je trouwens hier mee:

kwebbeltje schreef:

owja, tis dat er letters op moesten maar deze taart had niet eens een achterkanthttp://media.cakecentral.com/gallery/629646/1282221637.jpg

Wat is een achterkant dan bij een ronde taart?

Life is what you bake it.

Goh...volgens mij ben ik de 24 al even gepasseerd hoor Bren :think:  :D  :D
Mooi stukje werk weer!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

Taartenmarie schreef:

Wat is een achterkant dan bij een ronde taart?

Brenda bedoelde dat ze niets hoefde te verbloemen, qua scheurtjes iod. ;)

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

13

yep, dat is het eerste wat ik altijd zeg mocht er een vouwtje/deukje of ander klein irritant miskleuntje zitten op een taart bij het bekleden: nou, ik weet gelijk al wat de achterkant wordt ;)

14

Geeft niets, dat je zoiets al 's eerder hebt gemaakt, want het blijft een pracht taart: mooi, vrolijk en feestelijk. Die verveelt niet zo gauw, hoor!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

15

Wow, echt heel erg mooi!!

Groetjes Danielle!

16 Laatst bewerkt door angeliq (19-08-2010 20:43)

Mooie taart  :thumb:

kwebbeltje schreef:
AnjaH schreef:

Hortensia uitsteker met dubbelzijdige nerfvormer (veiner) van Ellens Creatives Cake

Deze staan ook op mijn lijstje maar vind ze een beetje duur :o

17

en dit noem jij een taartje met spoed??!!  Ik vind hem heel mooi

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

18

Mooie taart!

19

angeliq schreef:

kwebbeltje schreef:
AnjaH schreef:

ja klopt, ik vind ze ook erg duur, maar in gebruik is het wel heel mooi en makkelijk, en dan wil ik nog wel eens iets meer uitgeven. net als bijv. met de parelmold t.o.v. de perfect beads. de mold is 3 x zo duur, maar wel 10x zo mooier en sneller ;) dat is dan wel even de kosten tegen de baten afwegen voor mij hoor, maar dan mag ik mijzelf wel eens kietelen ;) want je hebt er zo veel plezier en gemak van. als ik voor die 2 tientjes meer dat kan bereiken.... dan is de keuze toch wel redelijk snel gemaakt  :o  :lol:

20

ik vind hem helemaal leuk!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

21

Een prachtige taart!! :thumb:  Die bloemetjes staan idd ook nog op mijn lijstje... ergens ;)

Groetjes, Renata

22

hele mooie taart!!

23

Oooo, mooi hoor. Ik heb van de week al een keer gekeken naar de uitstekers en geloof dat ik ze binnenkort toch maar eens aan ga schaffen. Ze zijn echt heel mooi. En inderdaad, ik koop ook zo'n parelmold, 2 maten zelfs, voor €25,- per stuk. Ik kan niet meer zonder!

24

kwebbeltje schreef:
angeliq schreef:

kwebbeltje schreef:

ja klopt, ik vind ze ook erg duur, maar in gebruik is het wel heel mooi en makkelijk, en dan wil ik nog wel eens iets meer uitgeven. net als bijv. met de parelmold t.o.v. de perfect beads. de mold is 3 x zo duur, maar wel 10x zo mooier en sneller ;) dat is dan wel even de kosten tegen de baten afwegen voor mij hoor, maar dan mag ik mijzelf wel eens kietelen ;) want je hebt er zo veel plezier en gemak van. als ik voor die 2 tientjes meer dat kan bereiken.... dan is de keuze toch wel redelijk snel gemaakt  :o  :lol:

Daar heb je helemaal gelijk in, ik kan niet mer zoner de parels! :D ik kan alleen niet vinden welke uitstekers dit zijn, heb je foto? of link?

je taart is echt erg mooi!

groetjes,fifi

Geniet van elke dag!!!!

25

wat een lieverd!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!