Onderwerp: Mini Marshmallow Chrysanten-cc: Soooo cute!!
Zodra ik ze op CakeCentral zag was ik verliefd! Eindelijk kon ik ze zelf eens uitproberen 

Bedankt voor het kijken!
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mini Marshmallow Chrysanten-cc: Soooo cute!!
Zodra ik ze op CakeCentral zag was ik verliefd! Eindelijk kon ik ze zelf eens uitproberen 

Bedankt voor het kijken!
wat een schatjes!!! hoe heb je ze gemaakt?
Zie zien er inderdaad geweldig uit!!!! HOW TO!!! 
wat een lieffies,blijf ff volgen ,ben ook benieuwd.
taartgroetjes Carla
o wauw. Ik ben inderdaad ook benieuwd naar een how to 
anders ik wel!!
Super leuk
Leuk leuk leuk!
Ik denk marchmallows doormidden knippen en dan kleuren aan de binnenkant?
Geweldig!
Inderdaad super cute! Ben ook benieuwd hoe je ze gemaakt heb. Er ligt hier nog een hele zak marshmellows niks te doen 
Haha die wilde ik ook gaan maken!!
Zag ze ook op cake central.
Ze zijn leuk geworden 
Bedankt voor de complimenten! ( Alle eer uiteraard voor de onbekende CC-artiest
)
Inderdaad, elke mm even doorsnijden 9 stuk of 11-12 per cc), bij z'n kontje pakken en de plakkerige kant in de gekleurde suiker dippen. ( ik had 25 gr per kleur gebruikt en heb nog heeeeeeel veel over, dus een gram of 5-10 is meer dan genoeg
) Eerst de buitenrand zetten en dan de binnecirkels 
dus met mini mm??
dus met mini mm??
Ik denk dat gewone iets te groot zijn voor een cc, maar misschien wel als een topper voor een taartje?
Wat super, Adrienne!
Zo te horen niet echt moeilijk te maken maar een hoog WAUW gehalte!
Groetjes, Katja
ik vind ze echt superstoer...mag ik ze opslaan?
Ontzettend leuk gedaan!! 
leuk!
Ziet er erg mooi uit!
geweldig....mJ HET KONTJE PAKKEN niet helemaal......die miniMM doorsnijden...dan heb je dus een half cilindertje ( toch ? ) maar hoe krijg je dan dat leuke conische vormpje erin....of ben ik door de zon nu echt te blond geworden....??
Wie wil me redden....?
Heb er ook al op zitten studeren maar snap er ook geen h*l van
Snij je 'm schuin door? Maar dan nog krijg je toch niet echt die vorm...
Ooh gaaf! Wat een fantastisch kleurrijk geheel!
Ik heb ze onlangs ook op youtube gezien, ze staan op mijn verlanglijstje... alleen nog een adresje waar je van die miní mm's kunt kopen
Ennuh, vraagje: zijn ze lekker?
denk dat die vorm gewoon al komt doordat het zo'n plakkerig spul is en je het knipt...
ik zie geen foto??????????
oops, even niet zo duidelijk beschreven: schuin doorsnijden inderdaad. Had het zelf nog niet op film gezien, maar na Woodstock's post even gaan googlen en voila:
http://www.youtube.com/watch?v=w_jDlSp4 … p;index=46
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Mini Marshmallow Chrysanten-cc: Soooo cute!!