Onderwerp: rood, wit en bloemetjes
De productie van afgelopen week:

Tips, opmerkingen en natuurlijk ook jullie lieve complimentjes zijn van harte welkom!

Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » rood, wit en bloemetjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De productie van afgelopen week:

Tips, opmerkingen en natuurlijk ook jullie lieve complimentjes zijn van harte welkom!

wat een gave taarten zeg echt leuk gedaan 
Wauw, allemaal mooi maar de proeftaartjes voor Mila vind ik echt schitterend !!!
Inderdaad erg mooi gedaan!
Mooi hoor. Ik ben ook helemaal weg van die bloemen van je verjaardagstaart. Die ga ik binnenkort ook maar eens bestellen, hartstikke mooi! Maar de rest ook hoor.
Wow he, erg leuke taartjes!
Hoe heb je die zijkant gedaan bij je eigen taartje?
Is dat met een patchwork cutter?
Heel mooi!
gr. Araucaria
Mooi hoor, ik vind de kleur rood/roze erg mooi op de taart voor Heidi en Patrick. Zou je willen verklappen welke kleur dat is? 
Heel mooi!
Mooi hoor, ik vind de kleur rood/roze erg mooi op de taart voor Heidi en Patrick. Zou je willen verklappen welke kleur dat is?
Ja hoor. Dat is voorgekleurde
fondant van M&B. Heel fijn spul om mee te werken, en het smaakt ook super! Het is trouwens hetzelfde rood als op de aardbei en dezelfde taart, allemaal uit hetzelfde pakje.

Wow he, erg leuke taartjes!
Hoe heb je die zijkant gedaan bij je eigen taartje?
Is dat met een patchwork cutter?
Heel mooi!
gr. Araucaria
Dat is inderdaad een patchwork cutter, ik kan ´m alleen zo gauw even niet vinden in de hebshop. Het is wel een monnikenwerkje om het heel uit het vormpje te krijgen, pfff...

Wat zien ze er allemaal lekker zomers uit,en ook diverse technieken gebruikt,heel erg mooi allemaal! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » rood, wit en bloemetjes