1

Onderwerp: alarmbel,,, wie help me ,ben bezig ..

hallo allemaal,
me zoon is van de week jarig en dacht leuk maak ff een overhemd,ja ik weer (blond)lees ik dat de kraag 24 uur moet drogen en ben NU bezig ,nou dacht ik ooit een berichtje te hebben gelezen dat je het proces kon versnellen door het ff in de oven te doen ???wie o wie kan mij helpen hoe warm en hoe lang ,neem aan niet te warm ,want dan smelt het denk ik of misschien vriezer denk ik nu(toch minder blond hahah),ik hoop dat iemand me snel kan helpen Carla

2

Re: alarmbel,,, wie help me ,ben bezig ..

Ik heb ooit eens ergens gelezen dat je iets in de oven kan drogen op 50 graden, dat duurd dan een uurtje (maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van hoe dik de fondant is. Lekker wazig haha. Hoop dat je er iets aan hebt. Succes.

Groetjes Eline

Ik zou het nu maken, dan gewoon rustig laten drogen als je het van de week pas nodig hebt, dan kan er het er dan op het laatst toch op?

Groetjes Karine

4

nee want ik werk morgen de hele dag  en moet het morgenavond meenemen naar het westen en vrijdagochtend bij de koffie ,dus het moet vanavond af vandaar

5

Maar kan je hem niet naaste de taart meenemen en daar ook laten drogen. Dan zet je de kraag er gewoon ter plekke op.

Maar met een goede stutting kan je dingen ook op de taart laten drogen ;) .
Dan moet het toch goed komen en dan kan je nu weer rustig door ademen :D

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

6

perfekt,heb ff 10 minuten in me hetluchtoven gedaan 30gr-toen 15minuten buiten (lekker koel )en kan nu verder,iedergeval bedankt meiden .
taartgroetjes Carla