Onderwerp: En wat voor taart maak je bij ZESENVEERTIG!!! graden??...
Zonder meer m'n lelijkste taart ooit! 

Het was hier begin deze maand werkelijk waar 46 graden, om dood te gaan!! Ja, de zomers zijn hier nooit mals, maar dit had ik nog nooit meegemaakt, en niemand hier eigenlijk. Nu kan tegen dit soort temperaturen geen enkel airconditioning, maar wij hadden ook nog eens de pech zonder ramen en deuren te zitten in de keuken.
Naar goed mediterraan gebruik
( Iemand wel eens "A year in Provence" gelezen?
), waren de ramen en de deur eruit gehaald door de ene club bouwvakkers, en kwamen de ramenzetters drie weken lang niet opdagen
.
Maar net in die dagen werd mijn Aristos 5, en ik had hem een Dino-taart beloofd! Ik had hem al een paar dagen tevoren voorbereid dat boetseren er niet inzat, en dat het een printje zou worden. Gelukkig zat hij daar helemaal niet mee ( als er maar Ice Age- Rudy en Toy-Story Godzilla opkwam
), maar ik was echt een drama: botercreme werd botersoep zodra die even buiten de koelkast was, de jam was zo dun als saus, marsepein zo plakkerig als kauwgum: om te janken! Ik had zelfs geen puf meer om er wat leuks met letters op te gooien
Printje was ook nog eens waardeloos - de printer vond het ook te warm?- en kostte een whopping 12.95
Tot overmaat van ramp gaf mijn koelkast er op DE dag ook nog eens de brui aan!! Hij kon blijkbaar de temperatuur niet meer aan en liep langzaam op naar 12, 15 en tot zelfs 19! graden!! ( Nog altijd beter dan de temperatuur erbuiten
.
Anyway, het was uiteindelijk gelukkig wel een hele leker taart geworden, wonder boven wonder, maar niet eentje om in de taartenparade te showen
Meer 1 voor 'mijn lelijkste taart ooit' 
Nu de temperatuur weer een 'normale' 40 graden is, en ik weer deuren en ramen heb, ben ik voorzichtig weer op taartenpad, maar nog altijd liever 's avonds na elven en zo min mogelijk
Mijn tijd komt in september weer! 
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>
, dat is wel heeeeeeeeel warm....
. Diep respect dat er een toch heel acceptabele taart is ontstaan