Re: welke website vinden jullie het mooiste?
mooi, lief, prima zo!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » welke website vinden jullie het mooiste?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vind de nieuwe mooier.
Succes.
gr, Miriam
Nieuwe is veel mooier, maar als jouw taartstijl altijd zo kleurrijk is dan zou ik de achtergrond ietsje feller van kleur maken.
Deze kleur past goed bij pastelkleurige taarten met veel romantische bruidstaarten en zo.
Ben jij meer van de moderne kleuren dan laat je dat het beste ook in de opmaak van je site zien.
Maar goed, dat is mijn bescheiden mening
Houden zo!
Mooie website "de nieuwe"
Rustgevend en overzichtelijk.
Zo past de site perfect bij je naam! Al zijn wij wel feller gewend qua kleur, welke richting wil je op? Ik denk dat je zo vooral voor bruidstaarten qua website prima aanspreekt.
nieuwe site
de 2de is super charissa... (de huidige ook wel )
ik vind de nieuwe site mooier, mag ik alleen vrager waarom je wij gebruikt. Ik zou gewoon voor ik gaan, je doet het toch alleen?
misschien inderdaad zoals Jozien zegt een andere startfoto maar ik hou wel van een strakke site
De wij vorm gebruik ik omdat ik het inderdaad niet alleen doe ha ha.
Ik maak inderdaad de taarten ja maar mijm moeder bakt bijv al mijn bodems ook voor de workshops.
Mijn vriend brengt veel taarten weg en mijn zusje neemt vaak opdrachten van mij over als ik al vol zit dus ja we zijn lekker bezig er een famillie bedrijfje van te maken haha.
Ik mis kleur in je nieuwe website ....je hebt vaak stipjes, strik en rozen. Kan je misschien een banner laten maken met deze stijl voor de bovenkant?
Succes
Geweldige giant cupcake trouwens die ik zag staan op je nieuwe site. Nieuwe site is vele male mooier naar mijn mening.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » welke website vinden jullie het mooiste?