Onderwerp: Mijn vier laatste taartjes: ik ben helemaal verslaafd!:)
Ik ben weer lekker bezig geweest de laatste weken:
Een feliciteer-taart voor een jochie dat 1 werd (met bramenjam en botercreme gevuld):

Mijn vriends neefje kwam met zijn vriendinnetje een nachtje logeren, dus wilde ik een beetje coole taart maken. Links en rechts staan hun namen en leeftijden erop want ze waren beiden jarig die week (met bastognecreme en aardbeienjam):

Een vriend wilde heel graag zo'n leuk taartje 'proeven', dus toch maar even mijn best gedaan (minibolletje van de Ikea, ook met bastognecreme en bramenjam):

En tenslotte was mijn zoontjes eerste verjaardag gisteren, dus ik wilde een stapeltaart proberen. Niet helemaal gelukt zoals ik in mijn hoofd had, maar daar moet ik maar aan wennen. Verder is het puzzelplaatje wel helemaal geworden zoals ik wilde ( de onderste gevuld met aarbeienkwarktaartmousse van Mona en blauwebessenvlaaivulling en de bovenste gevuld met citroenkwarktaartmousse van Mona en slagroom):

Het puzzelplaatje:

Zijn eigen meptaartje ook met citroenkwarktaartvulling en slagroom:

En samen:

Ik ben erg blij met tips, adviezen en opbouwende kritiek!
Ohja en ik vond het best jammer dat de onderste taart aan de onderkant best wat naar binnen trok. Had ik de bovenste rand van de taart af moeten snijden soms?
Bedankt voor het meedenken!