51

Re: 280 bruidscupcakes!

Nou, trots mag je zeker zijn.
Wauw wat een aantal, prachtig geheel :Y

52

wowww wat mooi!

53

Wat een eer om zoveel cupcakes te mogen maken.
Je mag terecht naast je schoenen lopen ze zijn geweldig geworden.

54

Wauw zeg!!!! Super gemaakt zeg en wat een werk...
De standaards zijn ook echt heel erg mooi!!!

55

echt heel erg mooi! De standaards zijn ook super!

56

poeh het duizelt me! overal cupcakes. wat een werk. ze zijn echt heel mooi, zoveel verschillende ook! de standaards zijn ook super  :Y

liefs marieke

57

PRachtig!

En wat een werk! heb je de eerste lading ingevroren of kunnen cupcakes wel 2-3 dagen goed blijven?

58

oo wauw !!!! heel mooi !!  en wat leuk al die verschillende smaken !

Mag ik je vragen wat ze per stuk kosten ??   ik heb ook een opdracht gekregen en heb werkelijk geen idee wat te mogen / kunnen vragen

Groetjes Bianca

59

supergaaf!!
en dan bedoel ik allebei, de cupcakes maar ook de standaards, wat een geweldig idee om dat zo zelf te maken! How2 ;)
Heb nog wel een andere vraag want zo kwam ik op deze mooie cupcakes, heb de zoekfunctie gebruikt ;) ik wil eigenlijk wel heel graag weten welke maat ring je gebruikt voor het bekleden van de cc's, bij mij blijft er steeds een randje cake of vulling zichtbaar en irriteer me er enorm aan.
groetjes
fifi

Geniet van elke dag!!!!

Ik heb nog geen plannen om te trouwen, maar ik zal aan je man denken voor de standaards! Geweldig mooi zeg!

61

Wat een werk!! Echt he-le-maal supergeweldig!! Wat een superteam zijn jij en je man!!
Jullie kunnen vanaf nu allebei wel blootsvoets (of is het blootvoets?)...hoe dan ook, jullie kunnen vanaf nu met gemak zonder schoenen door het leven!  :lol:

Zoete groet,
Mandy

62

Wow wat een werk en het resultaat mag er zijn zeg! Heel mooi en strak gemaakt!
Handig he als je een vent in huis hebt die handig is met dit soort dingen. Heel mooi ook gemaakt en het ziet er heel mooi en strak uit.

Hopelijk krijg je nog te haren/lezen wat zij van CC vonden.
welke smaken waren ze?

Groetjes Bianka

December staat voor de deur! kijk eens op: www.wierenga-bakcreaties.nl