Jacoline schreef:Ja, inderdaad allemaal hartstikke strak!
Als ik hard ga zoeken kom ik alleen op dit:
- de lagen in je super stapeltaart zijn volgens mij niet allemaal even hoog. Dat is wel het strakste; als de kapsels even hoog zijn. 't Is mij nog niet gelukt, dus ik wens je veel succes!
- iemand noemde al de achtergrond van het Bert-taartje. Misschien zou je in zo'n geval de duif ook nog een beetje kunnen zilver-dusten. Of ga helemaal over de top; verven in van die echte duif-kleuren. Maar dat kost je misschien ook eerst nog een workshopje verven...
Maar nogmaals; ik vind het al een pracht van een parade en doe het je niet zomaar na!
Have fun!
Bedankt voor je tips! Ik heb gemerkt dat het inderdaad een kunst is om de taarten even hoog te krijgen. Bij deze taart is de middelste chocoladebiscuit en die worden bij mij altijd minder hoog. Had al meer mix genomen maar was helaas nog niet genoeg.
Het schilderen van de duif is inderdaad een gaaf idee. Durf dat alleen nog niet aan. Heb nog niet eerder geverfd, en bovendien is mijn man duivenmelker, dus die weet precies hoe een mooie duif eruit hoort te zien 
Maar ik kan met deze tips absoluut weer verder. Thanx!