26

Re: Geboorte cupcakes, verschillende soorten

taartschuur schreef:

super zeg!! mag ik ook nog wat vragen?  :lol:  :lol:  die met het is een meisje zijn dat stempels? zo ja waar heb je die vandaan?

Waar ik ze vandaan heb, hebben ze die niet meer dus ik ben een voor je aan het zoeken gegaan op het net en heb ze gevonden :Y  Het zijn cuttlebug matjes om kaarten mee te maken. hier zijn ze nog te koop. Succes ;)

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

27

Hoi, die voetjes vind ik superschattig, nu heb ik ook een opdracht voor geboorte cc's en die wil ik graag gebruiken! Maar waar heb je die vandaan?  :o

anniescakes.hyves.nl

28

hoi
mooie parade
dat rompertje is erg leuk zijjn die nog te koop want ik zal al een keer een link voorbij komen maar die is er niet meer
Gr

29

Wauw hoe mooi! Ik moet zelf bevallen op 20 september.
Ik vind dat ge hele mooie kleuren van rolfondant hebt. Van waar hebt ge die of maakt ge die kleuren zoals oranje en roze zelf?
Ik weet wel niet wat het geslacht gaat zijn van de baby dus is er ook blauw en groen?
Groetjes

30

Anne92 schreef:

Hoi, die voetjes vind ik superschattig, nu heb ik ook een opdracht voor geboorte cc's en die wil ik graag gebruiken! Maar waar heb je die vandaan?  :o

De voetjes zijn patchworkcutters uit een setje wat in de webshop te koop is  Hij is nu alleen even uitverkocht zie ik. Weet je in iedergeval welke ik bedoel.

31

daffie schreef:

hoi
mooie parade
dat rompertje is erg leuk zijjn die nog te koop want ik zal al een keer een link voorbij komen maar die is er niet meer
Gr

Ik heb even moeten zoeken voor je maar heb m gevonden, hij is hier nog te krijgen. Er is nu gewoon een run op die molds ;)

32

BiancaM schreef:

Wauw hoe mooi! Ik moet zelf bevallen op 20 september.
Ik vind dat ge hele mooie kleuren van rolfondant hebt. Van waar hebt ge die of maakt ge die kleuren zoals oranje en roze zelf?
Ik weet wel niet wat het geslacht gaat zijn van de baby dus is er ook blauw en groen?
Groetjes

Hai hai, alleen de bovenste twee foto's zijn van fondant, de rest is allemaal marsepein. Ik gebruik de kleurstoffen van Wilton. Orange, rose (weinig voor licht roze en meer voor donker roze). Groen is leaf green. Voor de bovenste foto is de kleur skyblue en voor de tweede foto is het royal blue. Gewoon beginnen met een beetje kleurstof (op een saateprikkertje) en dan steeds iets meer toevoegen totdat je de gewenste kleur hebt.

33

marlies schreef:
taartschuur schreef:

super zeg!! mag ik ook nog wat vragen?  :lol:  :lol:  die met het is een meisje zijn dat stempels? zo ja waar heb je die vandaan?

Waar ik ze vandaan heb, hebben ze die niet meer dus ik ben een voor je aan het zoeken gegaan op het net en heb ze gevonden :Y  Het zijn cuttlebug matjes om kaarten mee te maken. hier zijn ze nog te koop. Succes ;)

hoe heb je dan die afdruk erop gekregen. Ik heb ook zo`n stempel thuis, maar het lukt me maar niet..

34

Erg leuke cupcakes! Die met het rompertje is wel mijn favoriet!  :Y

35

Wat leuk.
Het is haast jammer om ze op te eten.

36

Hoi Hoi,

Echt super mooie cupcakes!!!!!! :D:D
Ik heb een vraagje, foto 2 het rompertje, welke mold is dat?? En die van de tekst van It's a girl, waar is die van??

Groetjes Marieke

37

Hahah, sorry, ik had het weer eens niet door:p dank je voor de al gegeven info!!

38

Nou, daar kunnen we wel weer een tijdje uit putten qua inspiratie! Je bent altijd zo creatief met die cc's en de foto's zijn zooo mooi!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek