1

Onderwerp: nieuwe leek aanwezig

Sinds de geboorte van mijn zoontje bijna 2 jaar terug wil ik steeds meer taarten en verschillende soorten taarten bakken (ik maak altijd al wel graag iets lekkers maar nu nog meer).
Vorig jaar voor mijn eerste verjaardag voor het eerst een slagroomtaart gemaakt...nou was er niet helemaal terverden over (heb er wel 5 gemaakt om te oefenen)
Ik zoek nog al eens graag op het web rond en ben toevallig al een paar keer op deze site terect gekomen. En nu me toch maar eens aangemeld.
Ik ben Annette, met een zoon die volgende maand 2 wordt en de tweede oop komst die ik volgend jaar januari verwacht. MIjn hobby´s zijn voornamelijk naaien-borduren-breien-haken noem het maar op een echt bezig bijtje.. heb hier ook een blog voor degene die geinterrseerd is http://annette-werkjes.blogspot.com/ is wel in het engels ben ikook aan het oefenen.
Nu wil ik graag een nieuw puntje op de lijst van hobby´s toevoegen en wel zulke mooie taarten-cakjes proberen te maken en versieren.

Wie kan mijn een tip of een boek aanraden waar ik het beste mee kan beginnen... om nogmaals te melden ik ben echt een leek.... ik kan lekkere appeltaart bakken en nog een paar maar zo iets heb ik nog nooit gedaan.

In ieder geval heel hartelijk dank.

en tot snel

Liefs Annette

2

Re: nieuwe leek aanwezig

Hoi en welkom hier!!

Allereerst zou ik hier de FAQ eens goed doorlezen, daar staat een schat aan informatie om je voor te bereiden op het echte werk :D

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

3

Welkom op het forum :) Op het forum staat echt al een hele hoop info, maar het onlangs uitgekomen boek Taart! vind ik echt heel leuk. En anders misschien het boek van de koekjesfee.

Heel veel taartplezier alvast!

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

4

Hier trouwens de link naar de review van Taart!
http://www.deleukstetaarten.nl/reviews/168/taart!/

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

5

Welkom hier op het forum!!!

Heel veel plezier hier en met alles wat je nog gaat bakken :Y

:)

6

Beste Annette,

Wens je veel bak en decoplezier :)