1

Onderwerp: stadter fondant

Ik had een vraagje, hier in belgie, waar ik woon, is rolfondant niet te vinden.
Ik had al eens suikerpasta gemaakt en daarmee cc's bekleedt.
Vorige week waren we in nederland, en daar vond ik dus wel rolfondant. En daar mijn dochtertje zaterdag haar verjaardagsfeestje viert, kwam dit ideaal uit. Ik durfde het niet meer te bestellen online, uit vrees dat ik het dan te laat zou krijgen.

Nu vind ik precies nergens in webshops, de rolfondant van stadter. Is die dan zo slecht? Mensen die ervaring hebben met deze rolfondant, dingen waar ik rekening mee moet houden?

Alvast bedankt!

2

Re: stadter fondant

Suikerpasta is hetzelfde als (rol)fondant :)

3

Ja, maar ik wou eens de voorgepakte rolfondant proberen, omdat dit me toch makkelijker lijkt voor een grotere taart dan gewoon cc's.

Maar omdat ik er precies niets over terug vindt, begin ik nu te vrezen dat het geen lekkere zal zijn...

4

Maar in belgische webshops kun je ook gewoon suikerpasta/rolfondant kopen. Is dat niks voor je dan? Of wil je juist het merk stadter?

5

neen,niet specifiek dat merk, maar omdat ik geen risico wou nemen dat het hier te laat zou toekomen, (feestje is nu zaterdag, tegen dat het geld op hun rekening staat, dan nog versturen..) en doordat ik het daar dan zag liggen, dacht ik, ik neem het van de eerste keer hier mee.

Ik wou eigenlijk die van callebaut, omdat ik daar al veel positieve dingen over gehoord heb, zal die alvast bestellen voor de volgende taart :-)

6

Oh oke, mijn excuses ik heb denk ik niet goed gelezen.  :o
In nl webshops kun je dat merk ook kopen dus volgens mij is het prima hoor  :)

7

van waar ben je in belgië? de taartenfee heeft bijna over heel het land elfjes zitten met winkeltjes...
misschien zit er iemand in je buurt die je uit de nood kan helpen... ikzelf ben van brasschaat bij antwerpen...

Mama van 2 crazy kids en 2 lieve honden, vrouw van Bart...

Pipoos verkoopt het ook, maar dat is wel een stuk duurder.  :|

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

9

Ik ben van het verre west-vlaanderen  :)
Ja, ik weet dat Pipoos het heeft, het komt van de Pipoos in Nederland.
Maar omdat ik precies overal andere merken tegenkom van rolfondant begon ik te vrezen dat het geen zo een lekkere zou zijn..