Onderwerp: ingevroren biscuit ontdooien, decoreren en dan weer invriezen??
ingevroren biscuit ontdooien, decoreren en dan weer invriezen??
Heeft iemand hier ervaring mee?
Gr. Natasja
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » ingevroren biscuit ontdooien, decoreren en dan weer invriezen??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ingevroren biscuit ontdooien, decoreren en dan weer invriezen??
Heeft iemand hier ervaring mee?
Gr. Natasja
ja hoor. dat kan. kijk maar eens met de zoekfunctie. er zijn al verschillende topics over geweest.
yep, gaat heel goed hoor !!
Ik haalde vorige keer een taart van mezelf uit de vriezer en die ging helemaal zweten!!! Hij was echt heel nat?
Iemand nog tips daarvoor?
Op laten drogen
Een taart wordt nat omdat hij uit de kou in de warmte komt = condens. Droogt meestal wel vanzelf weer op Rustig op temperatuur laten komen helpt, dus eerst even in de koelkast en dan pas op kamertemperatuur.
Euhm... bij mijn weten mag je een taart (of iets anders van eten) niet opnieuw invriezen i.v.m. ziektes en zo?
2x invriezen wordt normaal gesproken afgeraden, omdat de kwaliteit/smaak achteruit gaat, dit heeft niets met ziektes oid te maken.
De bisquit wordt er juist was lekkerder van als die al eens ingevroren is geweest, en de beklede taart daarna weer invriezen gaat prima.
de bakkers doen het ook, ik heb vroeger bij een bakker gewerkt, en de vriezers lagen vol met kapsels die dan later werden ontdooit en opgemaakt, en die werden net zo makkelijk weer ingevroren.
de bakkers doen het ook, ik heb vroeger bij een bakker gewerkt, en de vriezers lagen vol met kapsels die dan later werden ontdooit en opgemaakt, en die werden net zo makkelijk weer ingevroren.
maar is het dan niet afhankelijk wat voor een vulling je gebruikt?
Het is niet de vulling die 2x wordt ingevroren, alleen het kapsel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » ingevroren biscuit ontdooien, decoreren en dan weer invriezen??