1

Onderwerp: Nog vullingen over, dus...

een klein aardbeitaartje voor mijn ouders. Gevuld met aarbeienmousse van Mona en bailey's-bc. Afgesmeerd met cappuccino bc. Was een lekkere combi, als zeg ik het zelf. :9

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3TR6LSOS.jpg

Ik heb 'm twee weken geleden al gemaakt, maar heb de afgelopen weken niet zo veel meer achter de computer gezeten. Dit forum, alsmede het taarten maken, is zo verslavend, dat mijn huishouden er onder begon te lijden, dus heb maar ff een time-out genomen.  En nu heb ik het gevoel, dat ik zooooo ver achter loop! Er zijn al weer zo veel mooie dingen gemaakt! En dan te bedenken, dat ik drie maanden geleden nog nooit van dit forum gehoord had... :lol: 

Oh ja, op verzoek van mijn vriend ook nog een "gewone" maar overheerlijke appeltaart gemaakt.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XR7T4GXV.jpg

Heb ook nog amaretti-koekjes gemaakt, maar die staan in het betreffende topic.

Tfw!

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

2

Re: Nog vullingen over, dus...

Leuk!!

Groetjes Ilse

3

Leuk, die aardbei ! En het klinkt heel lekker, hmm. Maar een ouderwetse appeltaart is ook heerlijk hoor, ga ik voor mijn eigen verjaardag ook maar weer eens doen. Marsepein is lekker, en leuk om mee te werken, maar soms wil je wel eens iets anders.

Groetjes, Mandy

4

mooie aardbei, appeltaart ziet er heerlijk uit

5

mjammie, krijg ineens zin in appeltaart!!

Je aardbei ziet er  :thumb:  uit

Liefs, Zanoni

6

aardbei is zoooooooooo leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

INACTIEF

7

mag ik hem opslaan ? :)

INACTIEF

8

boterkoekje schreef:

mag ik hem opslaan ? :)

Tuurlijk! Ik heb 'm ook geinspipikt. Er staan nog veel mooiere exemplaren op het forum. Ik vergiste me een beetje in de gele streepjes. Lijkt zo simpel, maar dat viel tegen. Met zo'n ronde vorm ga je automatisch van beneden naar boven werken, maar dat moet dus niet met een ardbei die op zijn kant ligt. (Snap je het nog??)

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

9

Ziet er heerlijk uit Wendy!!  :Y

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

10

Mooie aardbei :)  :)  :) Had laatst citroenvulling over en dat heb ik door het appelmengsel van de appeltaart gedaan. Heelijke combo :)  :) Maar moet zeggen dat jouw appeltaart er erg lekker uitziet, die van mij komt er echt niet zo hoog uit :)  :)