1

Onderwerp: Banketbakkersroom met Boerenjongens

Hallo,

Ik heb een vraagje ik ga voor mijn vader een taart maken maar dat moet ik op zondag doen en dan is hij voor dinsdag dus ik wilde niet een vulling van slagroom met boerenjongens maken omdat hij 2 dagen in de koelkast moet staan maar heeft iemand een recept voor banketbakkersroom met boerenjongens of andere ideen voor iets met boerenjongens?

Alvast bedankt voor de ideen.

Groetjes Angele

Re: Banketbakkersroom met Boerenjongens

banketbakkersroom moet ook in de koelkast :Y

verder kan ik je niet helpen ;)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

3

Bedankt alvast voor zover Tirza, maar banketbakkersroom is toch iets minder kwetsbaar dan slagroom of vergis ik me daar nu helemaal in. Ben ook nog maar pas begonnen  :Y

4

Als ik je goed begrijp moet je taart 2 dagen in de koelkast en je vraagt je af of je er dan banketbakkersroom of slagroom in moet doen,toch?
Maakt denk ik niet uit hoor.Banketbakkersroom is idd minder kwetsbaar,maar slagroom moet ook kunnen :Y
Je taart is toch bedekt met een laag fondant of marsepein.

En voor die boerenjongens,die kan je,uitgelekt,gewoon door de banketbakkersroom heen doen,lijkt mij.
Succes  :thumb:

groetjes mariska

5

Ja klopt helemaal Mariska, heel erg bedankt dan ga ik me best doen zondag.

Groetjes :P

Angele schreef:

Bedankt alvast voor zover Tirza, maar banketbakkersroom is toch iets minder kwetsbaar dan slagroom of vergis ik me daar nu helemaal in. Ben ook nog maar pas begonnen  :Y

Banketbakkersroom is zeker niet minder kwetsbaar  :nooo

http://www.nbc.nl/files/Werkwijzer%20be … cten_0.doc
weet niet of de link het doet, maar als je zoekt op google op banketbakkersroom bederf dan klik je op de derde link en heb je een vrij makkelijke uitleg van hoe het zit

groetjes Tirza     

7

@ Tirza: geldt dat ook voor die BBR die je aanmaakt met een zakje van Dr. Oetker? (Heb even niet gekeken wat je moet toevoegen aan een zakje hoor)

~ Never waste a good crisis... ~

8

Als ik vanavond een taart maak met banketbakkersroom , kan ik die dan morgenochtend geven? Dit omdat ik nu zie dat het heel bederfelijk is??

Jultie schreef:

@ Tirza: geldt dat ook voor die BBR die je aanmaakt met een zakje van Dr. Oetker? (Heb even niet gekeken wat je moet toevoegen aan een zakje hoor)

ja ook daar geldt dat voor :Y Met water met melkpoeder, wordt toch een melkproduct :Y

groetjes Tirza     

10

Bedankt Tirza dan ga ik toch maar even denken hoe ik de taart dan ga vullen en maken (misschien maar een dagje vrij nemen  :P )