Onderwerp: Mini cupcakes in pastel voor een High Tea en meer!
Voor twee gelegenheden had ik mini cupcakes gemaakt. Wat zijn die toch schattig, zo klein.
Allereerst was ik gevraagd om te helpen met de High Tea die mijn tante organiseerde. Behalve diverse hapjes, sandwiches en brownies had ik ook mini cupcakejes gemaakt in pastelkleurtjes. Mijn tante en nichtje hadden appeltaart, cheesecake, quiches, een amusesoep en salades gemaakt. En de soesjes en petit fourtjes waren gekocht
. Mijn nichtje had nog een cocktailbar met div. smoothies en mojito. Hoort officiëel niet bij een High Tea, maar was wel zo gezellig en een enorm succes. Bovendien zat het weer ook enorm mee, want het was een prachtige, zonnige dag.
Tja, en nu denk je foto's te krijgen van de High Tea, maar ik heb eigenlijk alleen van mijn cupcakes foto's gemaakt. Beetje dom, bedenk ik me nu
. Van de week meteen maar even aan mijn nichtje vragen om haar foto's van de High Tea!

De tweede gelegenheid was de verjaardag van mijn stiefvader (wat een rotwoord vind ik dat, zo negatief). Daar had ik ook wat hapjes voor geregeld en als extraatje nog wat mini cupcakes voor bij de koffie.

Dat waren ze voor deze keer. Bedankt voor het kijken!
Net als de foto's. Ik vind met name die zwart wit foto erg mooi!
!