Onderwerp: een druk taartweekend
Want naast de bruidstaart en proeftaartjes heb ik nog 3 stapels gemaakt waarvan ik er nu 2 kan laten zien, die ander wordt morgen nog opgehaald...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » een druk taartweekend
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Want naast de bruidstaart en proeftaartjes heb ik nog 3 stapels gemaakt waarvan ik er nu 2 kan laten zien, die ander wordt morgen nog opgehaald...
Hele mooie stapels
De vis vind ik zo mooi gemaakt. Je hebt in ieder geval niet stil gezeten
Wat heb je die vissen geweldig mooi gedaan, zeg! En je vissertje is ook erg leuk. En hihi, je dressuurtaart is erg grappig.
die bovenste is gaahaaf annemieke!!!
Wat heb je die vissen geweldig mooi gedaan, zeg! En je vissertje is ook erg leuk. En hihi, je dressuurtaart is erg grappig.
Volgens mij doe je bij dressuur niks met hindernissen....
Ik vind 'm in ieder geval geweldig! Dat paard zo op zn buik hahaha.
En die vis is prachtig.
wat een mooie taarten!
goed geboetseerd zeg!
Heel mooi geboetseerd zeg! Ik vind de paardentaart echt zo grappig
Heel leuk bedacht!
Beide prachtige stapels zeg! Supermooi geboetseerd!
2 leuke taarten!! hele mooie vissen!
De rest had ik al gezegd
Waar kan ik oproepjes plaatsen voor hulp?
Vind je visserstaart echt super leuk!!!
Wauw wat is je taartje mooi en je vissen zijn
Jouw taarten zijn altijd zo gaaf om te zien!
Wat mooi gedaan, die vissen.
De paardentaart is echt te leuk !
Wauw annemiek, die bovenste is echt fantastisch zeg! Super mooi gemaakt!
Sorry moet je even corrigeren hoor: springtaart zul je ws bedoeld hebben!
Zijn allebei enorm leuk, mooi geboetseerd
Waar kan ik oproepjes plaatsen voor hulp?
Hier op het forum, of heb je een specifieke vraag aan mij? brand maar los anders hoor!!! en anders op het forum, moet je even kijken waar je een vraag over hebt, over het bakken, vullen of decoreren en daar kan je dan je vragen in kwijt...
Helemaal geweldig!!! Daar zitten heel wat uurtjes in! (Of gaat dat boetseren op den duur ook sneller (sprak zij hoopvol... )?
Jij stopt echt nooit hè Ze zijn weer gaaf!! Zelfs eentje zonder randje, poehee. Dat paard is toch wel erg leuk met de in elkaar gestorte hindernis.
Helemaal geweldig!!! Daar zitten heel wat uurtjes in! (Of gaat dat boetseren op den duur ook sneller (sprak zij hoopvol...
)?
Ik vindt wel dat alles steeds wat sneller gaat... Ik had afgelopen week heel wat taarten en ik had een planning gemaakt, maar ik liep steeds voor op schema.... En het boetseren doe ik altijd wel van te voren, zodat ik dat allemaal klaar heb liggen en het zo op de taart kan...
Mooie taarten, moet heel erg lachen om de tweede taart, die uitdrukking op dat gezicht super!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » een druk taartweekend