Re: oranje, rode en gele Gerbera's , witte vlinders en rupsen
prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » oranje, rode en gele Gerbera's , witte vlinders en rupsen
prachtig!
Leuk! En wat een goed idee om er én een bewaartaartje én een dummie op te zetten. Zo heb je toch nog een grote stapeltaart en dat doet het natuurlijk veel leuker als bruidstaart dan één laag.
wat een prachtige en lieve taart..echt heel mooi gedaan... en die rupsjes...zooo schattig!!
heb je nu nog iets in die rupsjes gedaan..bv ijzerdraadje ofzo?? of zo opgebouwd en laten drogen?
Superleuk!
wat een prachtige en lieve taart..echt heel mooi gedaan... en die rupsjes...zooo schattig!!
heb je nu nog iets in die rupsjes gedaan..bv ijzerdraadje ofzo?? of zo opgebouwd en laten drogen?
Met bloemendraad, dubbel gevouwen/gedraaid, 2 dezelfde vormen van gebogen en dan de bolletjes eroverheen geschoven, in de buik zeg maar zit ook nog een cocktailprikker ter ondersteuning...Het scheelt dat ik , dankzij de workshops, een beetje weet hoe wendy zoiets gemaakt zou hebben.... Het bruidspaar vond hem nog leuker dan het voorbeeld....Hoezo naast je schoenen gaan lopen! Hahaha!
Mooi, schattig, strak, prachtig!
Mooi!
Heel erg mooi gemaakt!!
Ook grappig, dat de rupsjes op een wolkje zitten. En erg attend, dat je een bewaartaartje hebt gemaakt!
Wat een super mooie taart!
En je rupsjes, zo mooi!
Heb je de oogjes gewoon geverfd? Ze zijn echt megaschattig!
ik vind hem echt leuk, daar mag je zeker trots op zijn
Wat een super mooie taart!
En je rupsjes, zo mooi!
Heb je de oogjes gewoon geverfd? Ze zijn echt megaschattig!
Nee die zijn niet geverfd, het zijn echte wendy oogjes ..hahah. Als je ze eenmaal geleerd hebt te maken, vergeet je ze nooit meer! Volgend jaar komt haar boek uit!!!! Daarin zullen ze vast staan.
Heel gaaf! Wat een vrolijk geheel!
leuk!!!
conny4u schreef:wat een prachtige en lieve taart..echt heel mooi gedaan... en die rupsjes...zooo schattig!!
heb je nu nog iets in die rupsjes gedaan..bv ijzerdraadje ofzo?? of zo opgebouwd en laten drogen?Met bloemendraad, dubbel gevouwen/gedraaid, 2 dezelfde vormen van gebogen en dan de bolletjes eroverheen geschoven, in de buik zeg maar zit ook nog een cocktailprikker ter ondersteuning...Het scheelt dat ik , dankzij de workshops, een beetje weet hoe wendy zoiets gemaakt zou hebben.... Het bruidspaar vond hem nog leuker dan het voorbeeld....Hoezo naast je schoenen gaan lopen! Hahaha!
dank je wel voor je antwoord..heb ik oktober een bruidstaart en die wilden graag zoiets als topper...en aangezien ik geen workshop heb gevolgd..het moet wel lukken met je antwoord...dank je wel
isabel-le schreef:conny4u schreef:wat een prachtige en lieve taart..echt heel mooi gedaan... en die rupsjes...zooo schattig!!
heb je nu nog iets in die rupsjes gedaan..bv ijzerdraadje ofzo?? of zo opgebouwd en laten drogen?Met bloemendraad, dubbel gevouwen/gedraaid, 2 dezelfde vormen van gebogen en dan de bolletjes eroverheen geschoven, in de buik zeg maar zit ook nog een cocktailprikker ter ondersteuning...Het scheelt dat ik , dankzij de workshops, een beetje weet hoe wendy zoiets gemaakt zou hebben.... Het bruidspaar vond hem nog leuker dan het voorbeeld....Hoezo naast je schoenen gaan lopen! Hahaha!
dank je wel voor je antwoord..heb ik oktober een bruidstaart en die wilden graag zoiets als topper...en aangezien ik geen workshop heb gevolgd..het moet wel lukken met je antwoord...dank je wel
En anders mail je me maar hoor!
conny4u schreef:isabel-le schreef:Met bloemendraad, dubbel gevouwen/gedraaid, 2 dezelfde vormen van gebogen en dan de bolletjes eroverheen geschoven, in de buik zeg maar zit ook nog een cocktailprikker ter ondersteuning...Het scheelt dat ik , dankzij de workshops, een beetje weet hoe wendy zoiets gemaakt zou hebben.... Het bruidspaar vond hem nog leuker dan het voorbeeld....Hoezo naast je schoenen gaan lopen! Hahaha!
En anders mail je me maar hoor!
dank je dat zal ik onthouden..aardig van je
Mooie taart met vrolijke kleuren!
Wauw, hij is prachtig. Super vrolijk en feestelijk!
WAUW!!!
Héél erg mooi gedaan . Ik ga binnenkort ook 2 workshops volgen bij Wendy, ben ondertussen ook wel benieuwd naar de "oogjes-techniek"
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe je de vlindertjes hebt gedaan? Ik heb de standaard plunge cutters maar daar krijg ik niet hetzelfde strakke resultaat mee...
Groetjes,
Karolien
De vlindertjes zijn gemaakt met de patchworkcutters en ik heb daar zelf gemaakte gumpaste voor gebruikt, het is even een handigheidje, maar na een uurtje steken had ik toch aardig wat vlindertjes hoor.
hij is echt super leuk!! Helemaal top
hij is echt super leuk!! Helemaal top
thanxs!
Wat een leuke bruidsstapel, super!
Wauw, hij spat van het scherm. Waanzinnig uitgevoerd!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » oranje, rode en gele Gerbera's , witte vlinders en rupsen