Onderwerp: Mijn eerste taarten..
Hierbij dan mijn eerste taarten..
Ik ben begonnen door maar gewoon spullen te kopen en maar te doen.. en wat is het verslavend!!!
Mijn allereerste taart:

Gevuld met vanille botercreme en amaretto botercreme en verse kersen.
Mijn 2e taart:

Toen de dag daarna nog gespoten bloemen erop gedaan ( Had er de dag ervoor geen tijd meer voor en hij was toch voor thuis):

Gevuld met amaretto botercreme en verse kersen en bitterkoekjes
Mijn 3e taart:
Was met het WK. Vond het erg moeilijk om het patroon erop te doen en dat is dan ook niet helemaal gelukt.. Je ziet hier en daar de botercreme erdoor heen komen...maargoed.. voor mijn derde taart ben ik dan niet ontevreden:D

De vulling kan ik me niet meer herinneren...
Mijn 4e taart:
Was voor mijn verjaardag voor op mijn werk.

Mijn 5e taart:
Was de verjaardagstaart voor mij thuis.. Moest hem heeel erg snel in elkaar flansen dus ben niet echt blij... Het beertje en het muisje in schoen die erbij staan zijn de dag ervoor gemaakt door mijn schoonzusje uit verveling, en ik dacht ach... laten we die er ook maar opzetten..

Allebei mijn verjaardagstaarten zijn gevuld met chocoladefudge en aardbeien en amaretto botercreme
7e taart en 1e barbie:
Voor de verjaardag van de dochter van mijn collega zou ik een barbie taart maken, maar om er zeker van te zijn dat het haalbaar was heb ik een proef gemaakt..

gevuld met banaan vulling en vanille botercreme.
1e stapeltaart en 1e opdracht:
Nou... dan mijn laatste taartje, net afgeleverd en meteen op de site! Het is mijn 1e opdracht en mijn 1e stapel.. dit is dus de barbietaart voor de verjaardag van mijn collega haar dochtertje.. ben ook erg blij met het resultaat:

Van een afstandje zodat je de hele taart ziet

Jammer dat je de barbie niet heel duidelijk ziet, maar de taart iig wel!
Ook deze gevuld met banaanvulling en vanille botercreme en in de barbie voor de kinderen smarties..
Nou.. een hele rits.. maar ben dan ook heeel erg benieuwd naar jullie reacties en feedback!!
)