Onderwerp: 2 lekker verschillende bruidstaarten
Voor vrijdag de 13e allereerst een gekke taart voor een lekker gek stel. Al vrij snel kwam dus de topsy turvy naar voren in de kleuren zwart, wit en een accentje rood.
De bruid had een schitterende zwarte jurk aan met een zwart/wit geruit topje. Oorspronkelijk wilde ik dit printje verwerken in de taart, maar helaas liet m'n foodprinter me in de steek. De print werd groen i.p.v. zwart . Ik baalde dus verschrikkelijk en heb uiteindelijk maar wat anders bedacht. Maar tja .... m'n originile plan bleef in gedachten toch veel gaver.
Gelukkig maakte 't koppel veel goed met hun reactie. Ik kreeg een spontane omhelzing. Uiteindelijk heb ik de taart zelf aangesneden en ook daarbij kreeg ik veel lovende reacties. De gasten dachten nl. allemaal dat 't geen echte was
De taart voor vanmiddag was echt totaal wat anders. Een neutrale marsefond basis, met wat knallende bloemen als detail. Jammer komt de taart op de foto's toch wat minder over.
Voor de orchideeen ben ik trouwens op een workshop bij Lupe van het taartencentrum geweest. Echt super gezellig en leerzaam!
De volgende keer ga ik trouwens de hidden pillars voor 't opstijven in de taart stoppen. De 2e en de 3e taart waren nl. echt superstrak totdat de pillars erin gingen.
www.jacstaartjes.nl