1

Onderwerp: Ik ben nieuw en helemaal weg van taarten

Hoi allemaal,

Ik zie dat iedereen zich hier even voorsteld dus doe ik dat ook even.
Ik ben Lisette en ben 32 jaar.
Vorige week heb ik mijn eerste 2 taarten gemaakt en vind het echt super om te doen.
Hier zie ik allemaal geweldige taarten voorbij komen en hoop dat over een tijdje ook zo te kunnen.
Mijn zoontje word in december 1 jaar en ben op internet gaan zoeken naar een leuke taart die ik zelf kan gaan maken.
Zodoende ben ik op dez site terecht gekomen en meteen helemaal verslaafd haha.
Graag wil ik mijn eerste taarten laten zien aan jullie maar moet nog even puzzelen waar ik deze moet plaatsen.
Ik hoop nog veel van jullie te mogen leren.

Groetjes Lisette

2

Re: Ik ben nieuw en helemaal weg van taarten

Welkom op het forum. Je kunt je taarten showen in de taartenparade, en als het een stapeltaartje is in bruids-stapeltaarten rubriek.  Ik ben benieuwd naar je creaties.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

3

Dank je voor het welkom heten.
Moet alleen nu even kijken hoe ik foto's kan plaatsen, kan dat namelijk niet duidelijk vinden.
Als iemand mij kan vertellen hoe dat moet heel fijn.

4

Liesje1978 schreef:

Dank je voor het welkom heten.
Moet alleen nu even kijken hoe ik foto's kan plaatsen, kan dat namelijk niet duidelijk vinden.
Als iemand mij kan vertellen hoe dat moet heel fijn.

Er zijn verschillende manieren, ik vind dit de makkelijkste:
Je gaat naar www.tinypic.com daar kun je een foto uploaden. Vervolgens verschijnt er een code voor berichtenforums. Deze plaats je in je bericht en als je op verzend bericht duwt verschijnt je foto in beeld. Succes!

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

5

Welkom hier op het forum!!!

Heel veel plezier hier en met alles wat je nog gaat bakken :Y

6 Laatst bewerkt door madelon-88 (18-08-2010 19:53)

Hallo allemaal,

Ik ben 22 jaar en woon samen met mijn vriend en onze zoon in Heiloo.

4 september ga ik voor mijn zoon (z'n 2e verjaardag!!!) een taart maken met een plaatje van Takel erop.

Ik houd erg veel van cake en taarten maken. Weet iemand misschien een juiste plek om er ook mee te kunnen werken? Lijkt me geweldig om voor andere mensen taarten te maken!

Ben benieuwd.

Groetjes!

Er is nog nooit een kok geweest die kookt naar alle monden.

7

Welkom Lisette op het form!

-------------------------
Groetjes Chantal

8

Welkom op dit forum en heel veel plezier.

Er is een tijd van komen, er is een tijd van gaan.