Onderwerp: oranje, rode en gele Gerbera's , witte vlinders en rupsen
Vrienden van ons kondigden eind vorig jaar aan dat ze van plan waren om te gaan trouwen....super gaaf natuurlijk! En of ik de taart wilde maken...daar hoefde ik niet over na te denken want wilde die al graag kado doen!
Wat ze precies wilde? De bruid in spé stuurde me wat foto's ter inspiratie en tot mijn grote sch(r)ik waren het foto's van niemand minder dan: Wendy!!!! Bij de ene foto vond ze dat leuk etc. En of ik de rupsen wilde namaken: ja leuk!
Toen de trouwkaart binnen kwam hadden ze gerbera's gebruikt in de kleuren rood, geel en oranje...Wauw daar kunnen we wel wat mee. De taart die ze bestelde was voor de daggasten, maar dat was niet zo'n groot gezelschap, zo traditioneel als ze is heb ik er een bewaartaartje bovenop gezet en daarbovenop nog een dummie, zodat ze er nog heel lang naar kunnen kijken!
Super trots heb ik hem op locatie neergezet en nog trotser was ik toen men de taart gezien had er van alle kanten geknipt en geflitst werd!
Gevuld met vanille creme + verse aardbeien ( 2 lagen) en een laagje 4 vruchtenjam!
http://lovebelscakes.mijnalbums.nl/