Re: 280 bruidscupcakes!
Wat geweldig zeg ... en wat een hoeveelheid!! Top hoor ... 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 280 bruidscupcakes!
Wat geweldig zeg ... en wat een hoeveelheid!! Top hoor ... 
Ongelooflijk, een prachtig plaatje, je loopt met recht naast je schoenen, knap gemaakt !!!
Wauw, wat een geweldig totaalplaatje! Respect hoor 280!!!!! cupcakes!
Helemaal geweldig! Jeetje wat een werk zeg.
Van mij mogen jullie inderdaad je schoenen nog wel even uit laten hoor

Wat een werk zeg, maar echt heel mooi!!
En de standaards zijn ook superrr!!
Zo zijn jullie een mooi team samen!! 
Wat een supermooi geheel. Je mag hier zeker erg trots op zijn! 
Wow, wat een werk, maar een supercollectie! Geweldig gedaan joh! Daar mag je idd best trots op zijn!
wat een werk!!!!!!!!!!!!!!!! geweldig!
Kwam er toevallig vandaag achter dat mijn zusje van je cuppies heeft mogen proeven. (bruid is een vriendin van haar)
Ze waren niet alleen mooi, maar ook nog eens lekker!
Wat een mooie cctjes en zoveel.
Heb er geen woorden voor.
Geweldig.
Prachtig, prachtig, prachtig! Wat mooi allemaal. De bordjes er bij, echt handig!
Kwam er toevallig vandaag achter dat mijn zusje van je cuppies heeft mogen proeven. (bruid is een vriendin van haar)
Ze waren niet alleen mooi, maar ook nog eens lekker!
Oh wat grappig zeg! Welke smaak/smaken heeft ze gehad?
En waren ze ook op gegaan?
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, alles klopt gewoon! En die standaards! Ja gaaf hoor, graag een how too als dat zou mogen?????
Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, alles klopt gewoon! En die standaards! Ja gaaf hoor, graag een how too als dat zou mogen?????
De vorige keer werd daar ook om gevraagd, en toen heb ik dat ook beloofd
Maar nog geen tijd gehad, door alle drukte
Hier dan even snel hoe mijn man ze in elkaar zet, en deze standaarden zijn wat makkelijker (en ook minder stevig) dan de taart standaard, maar het principe is hetzelfde.
Je zaagt de platen op de gewenste maat, voor de cupcake standaarden hebben we 9 mm platen gebruikt, voor de taartstandaard 12 mm.
Voor de tussenstukjes hebben we een tafelpoot van rvs in stukken gezaagd. In elke tussenstuk komt zowel boven als onder een houten rondje wat je daarin klemt. In het midden van de rondjes boor je eerst een gaatje en ook in de platen boor je een gaatje.
Dan zaag je een draadstand op lengte en dan is het eigenlijk gewoon stapelen.
Eerst de grootste plaat over de draadstang, daarna het eerste tussenstuk, dan de 2e plaat, weer een tussenstuk enz enz.
Als laatste draai je een dopje op het uiteinde van de draadstand om alles goed vast te draaien.
Onder de onderste plaat heeft mijn man nog vier kleinere blokjes gelijmd zodat de onderste plaat ook makkelijke op te pakken is.
Als je de standaard kleiner wilt gebruiken, zorg je dat je een kortere draadstang hebt, en het principe is verder hetzelfde.
Ik hoop dat het zo wat duidelijk is 
isabel-le schreef:Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, alles klopt gewoon! En die standaards! Ja gaaf hoor, graag een how too als dat zou mogen?????
De vorige keer werd daar ook om gevraagd, en toen heb ik dat ook beloofd
Maar nog geen tijd gehad, door alle drukte
![]()
Hier dan even snel hoe mijn man ze in elkaar zet, en deze standaarden zijn wat makkelijker (en ook minder stevig) dan de taart standaard, maar het principe is hetzelfde.
Je zaagt de platen op de gewenste maat, voor de cupcake standaarden hebben we 9 mm platen gebruikt, voor de taartstandaard 12 mm.
Voor de tussenstukjes hebben we een tafelpoot van rvs in stukken gezaagd. In elke tussenstuk komt zowel boven als onder een houten rondje wat je daarin klemt. In het midden van de rondjes boor je eerst een gaatje en ook in de platen boor je een gaatje.
Dan zaag je een draadstand op lengte en dan is het eigenlijk gewoon stapelen.
Eerst de grootste plaat over de draadstang, daarna het eerste tussenstuk, dan de 2e plaat, weer een tussenstuk enz enz.
Als laatste draai je een dopje op het uiteinde van de draadstand om alles goed vast te draaien.
Onder de onderste plaat heeft mijn man nog vier kleinere blokjes gelijmd zodat de onderste plaat ook makkelijke op te pakken is.
Als je de standaard kleiner wilt gebruiken, zorg je dat je een kortere draadstang hebt, en het principe is verder hetzelfde.
Ik hoop dat het zo wat duidelijk is
Oh wat fijn!! Ga paps eens lief aankijken......Hij heeft vakantie nu
Bedankt voor de uitleg!
mama van thijs schreef:Kwam er toevallig vandaag achter dat mijn zusje van je cuppies heeft mogen proeven. (bruid is een vriendin van haar)
Ze waren niet alleen mooi, maar ook nog eens lekker!Oh wat grappig zeg! Welke smaak/smaken heeft ze gehad?
En waren ze ook op gegaan?
Ze had willen gaan voor de baileys, maar die waren op. Ze heeft de chocolade gehad.
Er waren er nog genoeg over, aldus haar.
Milouk schreef:mama van thijs schreef:Kwam er toevallig vandaag achter dat mijn zusje van je cuppies heeft mogen proeven. (bruid is een vriendin van haar)
Ze waren niet alleen mooi, maar ook nog eens lekker!Oh wat grappig zeg! Welke smaak/smaken heeft ze gehad?
En waren ze ook op gegaan?Ze had willen gaan voor de baileys, maar die waren op. Ze heeft de chocolade gehad.
Er waren er nog genoeg over, aldus haar.
Die baileys, daar waren er maar 16 van, dat was de bovenste laag. Dus als er inderdaad een 250 personen geweest zijn op de receptie, dan hebben maar 16 personen daarvan de baileys mogen proeven 
De chocoladesmaak was er het meest, dat was de onderste laag 
Zo dan, die zijn mooi!
Jeetje wat gaaf!
Een geweldig aantal, een geweldige presentatie en een geweldige prestatie! Super gedaan!
Wat een supermooi plaatje!! Echt geweldig mooie cc en die standaards....................om van te kwijlen!! Echt heel gaaf ! (Kan jouw man geen handeltje beginnen
)?
Super! Wat een werk, maar wat een prachtig eindresultaat!
het ziet er geweldig uit!! Jij ( en je man natuurlijk) mogen terecht trots zijn 
Ik zou zeggen, gooi die schoenen uit en ga er nog maar een paar dagen naast lopen hoor!!!!!
Mijn mond viel ervan open.. Helemaal super!!!

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 280 bruidscupcakes!