1

Onderwerp: Spoed!!! Rood decoratieband

Ik heb donderdag een bruidstaart en daar moet om elke laag rood decoratieband, er komen ook echte rode rozen op. Ik dacht, dat bestel ik even... maar waaaaaaar?????

Ik kan het  niet vinden!

HELP!

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

2

Re: Spoed!!! Rood decoratieband

.cake-shop.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=75&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1&Itemid=1

.cake-shop.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=88&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=1

Zet anders even neer hoeveel je nodig hebt, fel rood, donkerrood, licht rood, er zijn zoveel tinten rood!  ;)

En hoe breed: 13mm of 25mm?

3

op de markt, de kraam met garen, ritsen, knopen e.d. daar hebben ze ook band in alle kleuren van de regenboog, ook heel dun als je dat wilt.

Groetjes Gerda
as't nie kan zoas't mut, mut ma zoas't kan.

4

Er is in Hengelo toch wel een stoffen / fourniturenwinkel ? Die hebben lint in alle soorten , maten en kleuren.

Succes!

Carpe Diem !

5

Bedankt! Op de markt heb ik gekeken en kon ik niks vinden. Stoffenwinkel is een goed idee (ik gebruik voor het eerst lint, dat snappen jullie al.... ;-))

Wat voor afmeting/dikte is mooi dan? het gaat om een vierkante witte stapeltaart van 3 lagen met verse rozen erop.

Ik weet dat ik niet perfect ben maar ik ben er zo dichtbij dat 't bijna eng is!  Ciao, Petra Hier vindt je mijn website.

6

annick67 schreef:

.cake-shop.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=75&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=1&vmcchk=1&Itemid=1

.cake-shop.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=88&category_id=7&option=com_virtuemart&Itemid=1

Zet anders even neer hoeveel je nodig hebt, fel rood, donkerrood, licht rood, er zijn zoveel tinten rood!  ;)

En hoe breed: 13mm of 25mm?

Wel apart. er staat bij: niet voor voedsel geschikt.... ik ga eens even op de site zoeken hoe ik dat dan moet doen.

Lekker op tijd ben ik weer. hij is al voor donderdag....

7 Laatst bewerkt door monique63 (15-08-2010 08:09)

In mijn album ( bij de bruidstaarten ) staat een dummy die er ongeveer zo uitziet zoals jij jou taart beschrijft , kun je even kijken. Er zit rose lint rondom, 13/15 mm .Ik had die dummy's bekeed met (vanille) funcakes-fondant en zodra het lint eromheen zat trok het vet/suiker van de fondant in het lint. Eeerst vlekkerig, nu is het egaal en dus niet storend , het rose is iets donkerder geworden. Misschien iets om rekening mee te houden als je toevallig ook de fondant van funcakes hebt gebruikt.

Succes

Carpe Diem !

8

monique63 schreef:

In mijn album ( bij de bruidstaarten ) staat een dummy die er ongeveer zo uitziet zoals jij jou taart beschrijft , kun je even kijken. Er zit rose lint rondom, 13/15 mm .Ik had die dummy's bekeed met (vanille) funcakes-fondant en zodra het lint eromheen zat trok het vet/suiker van de fondant in het lint. Eeerst vlekkerig, nu is het egaal en dus niet storend , het rose is iets donkerder geworden. Misschien iets om rekening mee te houden als je toevallig ook de fondant van funcakes hebt gebruikt.

Succes

Bedankt, dat is een mooie dikte, dat lint.

Ik ben inderdaad bang voor vlekken. Ik gebruik wit Marsepein met rood lint.... Ik zal eens even kijken of ik er toch iets achter kan maken.